Ger-Brouwer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed uit de bundel details niet zichtbaar

Waarom is het niet mogelijk om de details te zien van de kosten buiten de bundel.
Ik weet bijna zeker dat ik geen kosten zou moeten hebben buiten de bundel.
(als de kosten berekend kunnen worden, moet het ook mogelijk zijn om deze details zichtbaar te maken)
Enigste mogelijkheid is misschien een app, die ongezien zou sms-en of i.d.
Graag zou ik dan ook deze info hebben zodat ik actie kan ondernemen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ger-Brouwer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels de klantenservice gebeld, blijkt te liggen aan het doorschakelen blijkt nu.Raar eigenlijk, je belt met je prive telefoon naar je zakelijke telefoon (beide VF) en het zit in je bundel. Laat je het doorschakelen valt het ineens buiten je bundel.Uitschakelen bleek nogal een probleem met een Galaxy S4, wordt niet ondersteund door de provider krijg je dan te zien. Inschakelen lukt wel heel snel....... Goed met de code ##002# kun je alles wel uitzetten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Ger-Brouwer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels de klantenservice gebeld, blijkt te liggen aan het doorschakelen blijkt nu.Raar eigenlijk, je belt met je prive telefoon naar je zakelijke telefoon (beide VF) en het zit in je bundel. Laat je het doorschakelen valt het ineens buiten je bundel.Uitschakelen bleek nogal een probleem met een Galaxy S4, wordt niet ondersteund door de provider krijg je dan te zien. Inschakelen lukt wel heel snel....... Goed met de code ##002# kun je alles wel uitzetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic