MarcoLuisini

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed op Nummer 2

Afgelopen zondag de Nokia Lumia 2610 voor mijn dochter aangeschaft. Telefoon ingesteld, ook op het thuis netwerk en in gebruik genomen. De telefoon is niet buiten het bereik van mijn thuisnetwerk en er is geen uitgaand belletje geweest. Op maandag melding dat beltegoed bijna op was. Zou kunnen want er zat een ouder kaartje in. Opgewaardeerd bij Vodafone, 20 euro, en vandaag weer de melding dat er nog 23 eurocent op staat. Rara hoe kan dit. De totale geschiedenis staat nog in de telefoon en ik zie dat er niets geks gebeurd is.

P.s. De klantenservice heeft nu inmiddels een wachttijd van 13 minuten vandar ook deze forum vraag.

Mvrgr, Marco Luisini
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste optie om zekerheid te krijgen is het uitzetten/blokkeren van internet via 3G door de klantenservice uit te laten voeren.

Het klinkt in mijn opinie namelijk toch alsof de telefoon data via 3G verbruikt, zonder dat je er bewust van bent. Door het door de klantenservice te laten blokkeren kan de telefoon met zekerheid enkel via WiFi contact met internet maken, niet meer via 3G.

Je zult dus toch een telefoontje naar de klantenservice moeten plegen, maar daarna kan dit niet meer gebeuren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic