VincentWigmans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed omrekenen is onmogelijk in een Vodafone Scherp XL abonnement!

Beste,

Ik heb 2 x een Scherp XL abonnement afgesloten, 1 in November 2014 en 1 in December 2014.
Hiervoor had ik 2 Sim Only abonnementen met 225 belminuten en 500mb data, wij werden gebeld door Vodafone dat we voor 2 Euro extra per maand konden upgraden naar 300 belminuten en 1000mb data, zeer interessant dus. Wij hebben deze abonnementen nu en er klopt niets van. Vanaf het afsluiten van het laatste abonnement op de 30e van December probeer ik een antwoord te krijgen wat ik betaal per minuut binnen het Scherp XL abonnement. Volgens de website betaal je binnen dit abonnement voor een gesprek € 0.09 per minuut wat dus neer zou komen op een bedrag van € 27,00 (€ 0,09 x 300) wat wordt weergegeven in de app. Wat blijkt op beide abonnementen geeft de app aan dat we € 11,00 per maand aan gesprekskosten tegoed hebben wat overeenkomt op 122 belminuten per maand (op basis van die € 0,09)!!! Van 225 belminuten naar 122 belminuten voor € 2,00 extra per maand!!!!! Nou hebben wij 1 telefoontje gepleegd van 43 minuten en wordt er € 2,65 afgeschreven wat dus neerkomt op € 0,06 per minuut. Als ik dan uitgaat van 300 belminuten op basis van € 0,06 per minuut zou ik een bedrag tegoed hebben van € 18,00. (en we hebben er maar € 11,00) Als ik € 11,00 deel door 300 belminuten kom ik uit op € 0,03 per minuut maar dit klopt weer niet met de € 0,06 per minuut die wordt afgeschreven (voorbeeld bij 43 minuten bellen). Kortom het klopt niet. Vanaf de dag van het afsluiten (30-12-2014) elke 2 dagen contact opgenomen met Vodafone maar niemand die mij kan zeggen hoe dit zit. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zou worden teruggebeld alleen gebeurd dit niet. Ik was altijd enorm tevreden over Vodafone maar mijn geduld begint op te raken. Het afsluiten was echt supersnel geregeld maar met dit soort vragen zijn jullie helaas niet thuis. Kunt u mij vertellen wat ik exact moet doen om hierop een duidelijk antwoord te krijgen of is het beter als ik mijn abonnementen opzeg?

Met vriendelijke groet

Vincent Wigmans
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Voordat ik op je vraag inga: het valt me op dat je deze vraag op meerdere plaatsen op ons forum hebt gesteld.Om het forum overzichtelijk te houden vragen we je om je post maar 1x te plaatsen. Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Voordat ik op je vraag inga: het valt me op dat je deze vraag op meerdere plaatsen op ons forum hebt gesteld.Om het forum overzichtelijk te houden vragen we je om je post maar 1x te plaatsen. Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic