biancanel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed klopt niet.

Hallo,
Ik ben sinds 3 weken overgestapt naar Vodafone, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt met beltegoed.
Ik heb voor 2 weken 7,95 beltegoed ontvangen, maar nu is de nieuwe maand begonnen
en heb ik voor het eerst dus volledig beltegoed.
Maar bij mijn saldo staat dat mijn starttegoed 20,80 was.
Waar is mijn overgebleven beltegoed gebleven?
En hoe komen jullie aan het bedrag 20,80 , ik kan nergens meer zien wat mij overgebleven beltegoed was, maar weet zeker dat het nog zo'n 6 euro was.
Ik betaal dus de eerste 8 maand 21,25 en daarna 42,50 maar dan moet mijn starttegoed nu toch wel 42,50 zijn?
Graag zou ik hier uitleg over willen, of kan ik dan beter bellen?
 
Groeten,
Bianca
 
3 Reacties 3
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
In het maandbedrag zit ook een gedeelte voor je internetbundel. In de prijslijst staat hoeveel je voor bellen ontvangt. Bij jouw abonnement is dat €14,50 per maand. Download hier de uitgebreide tarievenfolder als je een Smart abonnement hebt.
gerold3471

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bianca,
 
Ik heb ook hetzelfde probleem en ik kom er ook niet achter, ik hen een vodafone scherp abonnement!
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Bij Vodafone Scherp is het heel simpel. Je hebt alleen beltegoed om te bellen. SMS valt buiten de bundel, tenzij je een sms-blox hebt afgesloten. Hetzelfde geldt voor internet. Download hier de uitgebreide tarievenfolder
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic