realbart

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed gebruiken voor Hybride Red

Hi

Binnenkort heb ik familie over uit het buitenland. Ze willen hier kunnen internetten en beperkt kunnen bellen. Vodafone Hybride Red lijkt de grootst mogelijke internetbundel te bieden. Daarom heb ik drie simkaarten voor ze besteld en hier wat tegoed opgezet.


  • Hoe gebruik ik dat tegoed nu om in mei Vodafone Red te activeren?
  • Als ik verder geen tegoed heb, houdt Vodafone Red dan aan het eind van die maand op? Ik lees op dit forum spookverhalen over mensen die aanmaningen krijgen, maar dat strookt niet helemaal met het prepaid-idee.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@realbart,

Hier vind je alles terug over hybride. Wat het is etc. https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/hybride/informatie.shtml
Hier staat tevens de uitleg betreft het activeren en wat als het tegoed op is.

Groetjes stevied86
realbart
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord. Zou ik begrijpen wat daar stond, dan zou ik hier niet om verduidelijking vragen. Maar ik heb het nog een keer goed gelezen. Klopt het dat de onderstaand vetgedrukte antwoorden de juiste zijn?


  • Hoe gebruik ik dat tegoed nu om in mei Vodafone Red te activeren?

    Niet. Dat geld kan je alleen inzetten als beltegoed, bijvoorbeeld als je buiten je bundel of in het buitenland wilt bellen. Totdat het verloopt natuurlijk. Voor Vodafone Red met je nog een keer apart betalen, via iDeal of Credit Card. Daarmee geef je toestemming om maandelijks meer geld te incasseren, tenzij je tien(!) dagen voor het begin van de volgende maand stopt.


  • Als ik verder geen tegoed heb, houdt Vodafone Red dan aan het eind van die maand op? Ik lees op dit forum spookverhalen over mensen die aanmaningen krijgen, maar dat strookt niet helemaal met het prepaid-idee.

    Vodafone Red loopt door totdat je expliciet aangeeft dit niet meer te willen. Dit kan alleen aan het eind van de maand en moet tien dagen van te voren. Als je onvoldoende banksaldo hebt sturen we eerst een incassobureau en daarna een deurwaarder om je huis te komen leeghalen.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @realbart, dat klopt! Als je het stop wil zetten dien je dit via My Vodafone aan te geven. Als je dit niet doet loopt de incasso inderdaad door. Maar als je het aangeeft is er helemaal niets aan de hand 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic