WielM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed EN abonnement in My Vodafone?

Ik heb twee mobiele telefoons met abonnement en een drietal gps-trackers met prepaid sims. Kunnen deze niet samen in My Vodafone zichtbaar zijn? Ik zou het prettig vinden om daar ook tegoeden op my prepaids te zien zodat ik op tijd weet wanneer de prepaids op te waarderen. Iedere keer de sims uit die trackers halen en in een telefoon stoppen om het tegoed te bekijken is niet erg prettig.
3 Reacties 3
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi WielM , ik zie dat er nog niemand op je bericht gereageerd heeft! Ik begrijp dat het niet handig om de simkaart steeds uit de trackers te halen. Heb je wel al aparte Vodafone accounts voor de Prepaidnummers? Je kunt dan met die accounts ook gewoon inloggen in My Vodafone op een ander toestel, hiervoor hoeft niet per se de betreffende simkaart in het toestel te zitten.

Daarnaast kun je nu meerdere 06-nummers toevoegen aan 1 My Vodafone account! Zo kun je de gegevens van meerdere nummers in 1 account bekijken. Dit doe je als volgt: Log in via de website -> Ga naar Profiel -> Account instellen -> Online account uitbreiden. Hier kun je de andere 06-nummers toevoegen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
, is het nog gelukt om de nummers toe te voegen? Omdat we geen reactie meer kregen, zullen we dit topic over 48 uur sluiten. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk ben je inmiddels al aan de slag met de nummers in je My Vodafone account 😉
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic