dijklarg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Belstatus Applicatie Iphone

hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een een applicatie voor de Iphone om snel je belstatus te checken.

In de Appstore is één onofficiële applicatie van beschikbaar, maar die is in mijn ogen, veel te duur. (meer dan twee euro).

Kan Vodafone zelf zo'n applicatie in de markt zetten?

Harm
9 Reacties 9
cerielverschoor

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone kan zelf zo'n applicatie in de markt zetten, maar het is de vraag of zij daar behoefte aan heeft. Er is al een alternatief. Vraag is, wat is de meerwaarde van vodafone voor het gratis verschaffen van deze service.
Silvanth

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het heeft niet zoveel meerwaarde en is het nou echt handiger dan even je status opvragen via een smsje?

Sms: status naar 4000
Probleem opgelost
bondt

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het vervelende van de app Beltegoed, is dat je die niet op 3G kunt gebruiken... Althans, het is mij nog niet gelukt... Via GPRS (3G even uitzetten) kom ik er wel af en toe op, maar die duurt echt veeeeeeeeeeeel te lang.

Het sms'je werkt inderdaad wel. Jammer alleen dat je antwoord krijgt van VodafoneNL, in plaats van 4000, waardoor de iPhone de berichten niet kan groeperen. (kost dit geld trouwens?)
N_Perfors

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee kost niks

Op de HTC Magic is ook een beltegoed progie.
Deze duurt ook erg lang, waarschijnlijk omdat handmatig inloggen op my vodafone ook erg lang duurt.
rvjacobs

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zelf wel de moeite van aanschaf genomen van deze applicatie en ik ben er erg tevreden over. Okay het kost een paar euro. En ja het kan gratis door 1200 te bellen, maar ff een klik op de app en meteen zien wat je gebeld hebt, wat je nog over hebt, welke blox actief zijn en hoeveel je al buiten je bundel hebt gebeld (dit laatste wordt overigens niet getoond in de sms die je van 1200 krijgt), vind ik toch wel erg prettig. EN het werkt zowel via Wi-Fi als ook gewoon via de 3G verbinding. Ideaal.
Ron1978

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zelf wel de moeite van aanschaf genomen van deze applicatie en ik ben er erg tevreden over. Okay het kost een paar euro. En ja het kan gratis door 1200 te bellen, maar ff een klik op de app en meteen zien wat je gebeld hebt, wat je nog over hebt, welke blox actief zijn en hoeveel je al buiten je bundel hebt gebeld (dit laatste wordt overigens niet getoond in de sms die je van 1200 krijgt), vind ik toch wel erg prettig. EN het werkt zowel via Wi-Fi als ook gewoon via de 3G verbinding. Ideaal.



Ik zit regelmatig op de iphoneclub.nl site en daar zijn de reacties dat de app niet goed werkt vanwege probleme op de vodafone site (zou dus niet aan de app liggen). Heb jij hier dezelfde ervaring mee of is het bij jou altijd bereikbaar?
rvjacobs

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zit regelmatig op de iphoneclub.nl site en daar zijn de reacties dat de app niet goed werkt vanwege probleme op de vodafone site (zou dus niet aan de app liggen). Heb jij hier dezelfde ervaring mee of is het bij jou altijd bereikbaar?



Ik heb deze ervaring een klein beetje. Maar dat ligt inderdaad niet aan de app. Het ligt ook niet zozeer aan de vodafone website. Bij Vodafone wordt in de eerste week van de nieuwe maand, de oude maand opgemaakt en in rekening gebracht. In deze eerste week is de belstatus niet altijd bereikbaar of accuraat, maar dat komt gewoon omdat ze dan bezig zijn met het verwerken van de beltegoeden van de afgelopen maand. En als het dan even niet werkt via de app, dan werkt het een paar uur later of een dag later weer wel. En met zo'n app is het dan juist minder vervelend want die klik je ff aan en dan zie je het. Het bellen naar 1200 of inloggen op de website kost dan wat meer moeite vind ik en dan is het wat vervelender als hnet ff niet werkt. Met de app klik je er een paar uur later gewoon nog een keer op en je weet waar je aan toe bent. Ik vind het ideaal en die paar keren dat het even niet werkt of niet accuraat is, daar kan ik geen moeite mee hebben t.o.v. de hoeveel dat het wel gewoon goed werkt. Mijn videorecorder doet ook wel eens iets wat ik niet wil 😉
mosa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een een applicatie voor de Iphone om snel je belstatus te checken.

In de Appstore is één onofficiële applicatie van beschikbaar, maar die is in mijn ogen, veel te duur. (meer dan twee euro).

Kan Vodafone zelf zo'n applicatie in de markt zetten?

Harm



Via itunes gratis deze app downloaden en je gegevens invoeren zou moeten helpen;) de app heet belstand rood
jkjkgolf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thank you to share, I wish you good luck!

Moderator edit: deleted advertisement
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic