Dankjewel voor je reactie Energieboy.
De klantenservice heeft gesproken en blijft bij het oordeel van de afdeling Klachten. Op mijn officiële klacht krijg ik het antwoord dat Vodafone het telefoongesprek kwijt is. En Steven, de medewerker van Vodafone die hier reageerde, zegt met zijn rug tegen de muur te staan.
Ik heb nieuws voor Steven: er is geen muur! En het cliché is waar: service zou geen afdeling moeten zijn, maar een mentaliteit.
Daarom vroeg ik mij af of er misschien een Vodafone manager met een goede mentaliteit af en toe op de community zou kijken. Tip: zouden ze moeten doen!
Ik blijf dus met een heel nare smaak zitten, door een belofte van Vodafone die niet wordt nagekomen.
Volgens mij had de klachtenafdeling moeten melden: "Sorry, onze medewerker had deze korting niet mogen toezeggen, maar uiteraard gaan we hier uitkomen." Voor ieder ander antwoord heb ik weinig begrip.
Het gaat mij niet alleen om een klein bedrag aan korting, maar vooral om het principe. Als je een klant iets toezegt, moet je dat nakomen. Hoe logisch is dat? Nou, niet bij Vodafone.
Het is zonde van mijn tijd (en van Vodafone), maar de Geschillencommissie lijkt mij de enige weg. Tenminste, als Steven of een manager van Vodafone niet reageert en met een oplossing komt.
Jij ook nog een fijne Pinksterdag Energieboy!