Koenl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellers worden als anoniem weergegeven

Hallo,

aan de instellingen van mijn telefoon (Iphone X) ligt het niet maar sinds een paar dagen worden alle bellers als "anoniem" weergegeven.

Graag hulp, dank je.

Koen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Koenl, welkom hier!

Super onhandig dat ieder inkomend gesprek als anoniem wordt weergegeven. Het is toch wel fijn om te weten wie je precies belt. Ook voor het geval als je een gesprek hebt gemist en iemand wil terugbellen. Dat wordt hierdoor behoorlijk lastig gemaakt. Uit je bericht begrijp ik dat je al had gecontroleerd of de optie nummerherkenning staat ingeschakeld. Dat klopt? 

Zo ja, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met Vodafone Business, zodat de instellingen aan onze kant ook kunnen worden gecheckt. Ik zie namelijk dat je gebruik maakt van een zakelijke aansluiting. Via de Community hebben wij hier helaas geen inzage in.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Koenl, welkom hier!

Super onhandig dat ieder inkomend gesprek als anoniem wordt weergegeven. Het is toch wel fijn om te weten wie je precies belt. Ook voor het geval als je een gesprek hebt gemist en iemand wil terugbellen. Dat wordt hierdoor behoorlijk lastig gemaakt. Uit je bericht begrijp ik dat je al had gecontroleerd of de optie nummerherkenning staat ingeschakeld. Dat klopt? 

Zo ja, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met Vodafone Business, zodat de instellingen aan onze kant ook kunnen worden gecheckt. Ik zie namelijk dat je gebruik maakt van een zakelijke aansluiting. Via de Community hebben wij hier helaas geen inzage in.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic