Curlymvdw

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beller niet te verstaan met Iphone 5

Sinds gisteren kan ik bellers niet meer verstaan als ze mij bellen. Ik heb al een softe reset geprobeerd, maar
geen verschil. Toestel nog geen vier weken in bezit, wat te doen?
13 Reacties 13
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Curlymdw, ondervind je dit alleen als je wordt gebeld? Of ook als je zelf belt? Werkt de luidspreker functie en/of muziek beluisteren wel?
Whoef

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem als ik bel en gebeld word!
Muziek luisteren kan ik wel gewoon. En facetime kan ook gewoon luidsprekerfunctie werkt niet
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Kunnen jullie even de locaties (postcode) doorgeven? Zijn er meer mensen in de omgeving die dit hebben, of alleen met de iPhone 5? Het klinkt echt als een toestelprobleem of een instelling die niet juist staat, maar we kunnen het beste wel alle mogelijke andere oorzaken uitsluiten:).
Whoef

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
3925 is de postcode ik heb geen idee of er meerdere last van hebben! Maar had het met mijn samsung die ik hiervoor had ook! Maar mocht toen net een nieuw toestel uitkiezen dus er verder niks mee gedaan!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Op die locatie lijkt het bereik wel voldoende te zijn met betrekking tot 3G. Merk je dit altijd en overal? Heb je dit vooral binnenshuis of buitenshuis?
Whoef

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb er overal last van erg vervelend want kan nu niet bellen of gebeld worden vrij vervelend als je klanten je proberen te bellen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Het is, zeker zakelijk, inderdaad érg onhandig.

Als je er overal last van hebt, dus ook buiten je woonplaats, dan denk ik niet dat het aan het netwerk ligt. Dat zou wel kunnen hoor, maar dan zou het een probleem met een mast zijn en dan zou het beperkt moeten zijn tot één of enkele postcodes.

Ik zou denk ik met je toestel naar de Vodafone winkel gaan. Laat hen daar dan je sim vervangen en een paar tests doen. Mocht dat niet helpen, dan is denk ik je toestel op laten sturen ter reparatie de beste optie.
Whoef

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja nu ik nadenk vorige week was ik buiten het dorp en ging het wel goed! Ik rij vanavond denk ik even langs een winkel inderdaad
ann1ka

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe heb je dit opgelost?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, sinds gister de nieuwe Iphone 5 en kan niemand verstaan.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik ben ook wel even nieuwsgierig ja. Ik neem aan dat mijn collega's in de winkel wat testjes gedaan hebben? Was daarmee het toestel als oorzaak bevestigd of juist uitgesloten?
Als het achteraf gezien toch maar in een beperkt gebied gebeurde, dan moeten we misschien toch naar het netwerk laten kijken.

@ann1ka, hoe zit het met jou precies? Zie je een patroon in wanneer, waar of bij welke mensen je dit merkt? En bel jij hen, bellen zij jou of maakt dat niks uit?
lwddanman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mensen,heb hetzelfde probleem,alleen nog met een nano kaartje van tele2,en volgende maand pas bij voda.. Heel vervelend,dat echt alles werkt,behalve het geluid van luidspeaker....:(
lwddanman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oeps,had me protect velletje er nog op:) is dus nu ok:) meer mensen blond??:)
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Inderdaad oeps! Maar dat heb ik vaker gehoord 😄 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic