KopjeKoffie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beller hoort spaanse stem ipv voicemail bij geen bereik in buitenland

Als ik in Spanje ben en mijn telefoon heeft slecht bereik (of staat uit) dan hoort de beller een spaanse stem. Deze vertelt denk ik zoiets als "dit telefoonnummer is momenteel niet bereikbaar."
Dit is natuurlijk zeer onprofessioneel. Bovendien weten klanten dan precies dat je op vakantie bent.

Ik heb de voicemail nu ingesteld als er niet wordt opgenomen maar dat is pas na zoveel keer overgaan.
Ook als de telefoon overgaat en ik deze niet opneem wil ik dat er naar de voicemail wordt overgeschakeld.
Waar kan ik instellen dat er wordt overgeschakeld naar voicemail?

Bedankt.
10 Reacties 10
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
KopjeKoffie , welkom op het forum! Ik zie dat er nog geen gebruiker op jouw vraag reageerde. Als ik het goed begrijp wordt er momenteel niet altijd naar de voicemail doorgeschakeld? Kijk hier eens voor een handleiding met alle voicemailopties.
Anonymous
Niet van toepassing
is het nog gelukt met de tip vam ?
KopjeKoffie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Eerlijk gezegd nog niet.
Ik heb het hele document een paak keer doorgenomen.
Nog onduidelijk is het waar ik moet instellen dat er op de voicemail wordt overgeschakeld bij geen gehoor, dus als mijn mobiel onbereikbaar is.
Mijn voicemail gaat nu aan na zoveel x overgaan. Niet als ik niet bereikbaar ben.
Kun je me zeggen welke optie ik daarvoor moet instellen?

Bedankt.
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kun je eventueel in stellen via my Vodafone (website) en anders via de klantenservice
KopjeKoffie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hieronder zie je de instellingen van Mijn Vodafone, overal staat dat er moet worden doorgeschakeld naar de voicemail. Wat moet ik wijzigen? Schakel door naar mijn voicemail als ik geen bereik heb
Naar voicemail
Schakel door naar mijn voicemail als ik niet op kan nemenNaar voicemail Rinkeltijd instellen25 seconden
Schakel door naar mijn voicemail als ik in gesprek benNaar voicemail
Schakel direct door naar mijn voicemail
(Je ontvangt geen oproepen) (U ontvangt geen oproepen)Geen doorschakeling Voicemailberichten ontvangen
Als ik een voicemailbericht ontvang wil ik ……een sms ontvangenStuur mij een sms bij een gemist gesprek
Anonymous
Niet van toepassing
Bij geen bereik moet hij ook op voicemail staan. Voor de rest staat het goed. (Stukje bij geen bereik is niet mee gekopieerd).
Mocht het dan nog steeds niet werken kun je altijd de voicemail eens uitzetten en opnieuw aanmelden. Daarna kan de klantenservice je hiermee verder helpen om te zien of het bij hun ook correct staat.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
@KopjeKoffie is het nog gelukt aan de hand van de tips van Steven-? We horen het graag van je.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic