Marloesg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beller hoort mij niet

Goedemorgen!
Sinds gistermiddag doet mijn telefoon of het netwerk raar. Ik kan wel gebeld worden en bellen, maar vervolgens hoort de andere kant van de lijn mij niet. Ik hem wel.
Als ik een filmpje maak hoor ik wel geluid, dus lijkt het mij dat er niets met de microfoon aan de hand is.
En ik sta ook niet in de mute stand.
Wat mij verder opvalt is dat het bereik steeds iets wegvalt en dan weer terugkomt. Postcode is 2171

Alvast bedankt voor de reactie,

Marloes

Help!
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Marloesg,

Dit probleem is inderdaad raar. Ik heb nagekeken of er problemen bekend zijn op deze postcode, dit is niet het geval. Kun je aangeven wat je al allemaal hebt geprobeerd? Helpt het bijvoorbeeld wanneer je je telefoon opnieuw start? Probeer ook de stappen vermeld in dit topic. Ik hoop dat het daarna weer werkt. Mocht dit niet het geval zijn, vermeld dan ook de resultaten van de tests.
Merikt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, namelijk dat ik kan bellen, maar dat de beller mij niet hoort.
Tot 2 x toe heb ik mijn Iphone 5S uitgezet om te kijken of hj dan gereset wordt, zodat ik wel gehoord word door bellers. Dat is helaas niet gelukt. Nog steeds kan ik een nummer bellen en degene die aan de lijn is (de beller) hoor ik wel maar hij/zij hoort mij niet. Wel kan ik sms'jes sturen, die dan aankomen. Er is geen storing in mijn postcodegebied.
Zou de microfoon van mijn Iphone nu al na 6 maanden stuk zijn?
Marloesg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij lag het inderdaad aan de microfoon. Een iphone heeft twee microfoons. Een voor filmpjes enz en een voor inkomende gesprekken.
Ik heb hem snel en goedkoop kunnen laten maken bij een Apple retailer in Sassenheim. (Hedera) Maar na 6 maanden...dan zal het hopelijk een geval garantie zijn.

Succes!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Merikt

dat is heel simpel te testen, zet hem op luidspreker en kijk of het dan wel werkt.
Merikt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor snelle reactie. Ja, met luidspreker doet hij het wel. Mijn indruk was altijd, dat ik nooit een luidspreker aan had als ik belde. Weet je, of er iets anders aan de hand kan zijn of is het altijd zo, dat je de luidspreker aan moet hebben, als je tegen iemand spreekt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic