Giustizio

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nieuw op dit forum, heb nog geen verstand van hoe alles werkt en vooral nu ik inlog via mobiel. Heb een vraag die als volgt luidt:

- ik kan nu niet gebeld worden en bellen lukt me ook niet terwijl ik linksboven genoeg streepjes zie, wat is er precies aan de hand? Ik woon in het zuiden van Rotterdam en heb een iPhone 4S
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Giustizio, welkom op het Vodafone forum. Het is wel de bedoeling dat je kunt bellen en gebeld worden natuurlijk 🙂 Je bent klant bij Vodafone, ben je dit al een tijd of ben je dit pas ? Is de simkaart geactiveerd die je gebruikt in je toestel ? Laat me even wat weten dan kijk ik het graag voor je na.

Bekijk in context

3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Giustizio, welkom op het Vodafone forum. Het is wel de bedoeling dat je kunt bellen en gebeld worden natuurlijk 🙂 Je bent klant bij Vodafone, ben je dit al een tijd of ben je dit pas ? Is de simkaart geactiveerd die je gebruikt in je toestel ? Laat me even wat weten dan kijk ik het graag voor je na.
Giustizio
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al anderhalf jaar klant bij vodafone. Simkaart zal dan wel actief zijn dus weet niet waar het aan ligt.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Er waren / zijn wel wat werkzaamheden in Rotterdam. We zijn wat nieuwe dingen aan het bouwen en oude aan het vernieuwe 😉
Zie daarvoor eventueel het Fast Forward board (hier: http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/bd-p/Fast_Forward)

Is het probleem al opgelost ondertussen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic