Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Bellen over WiFi en 4G

http://voda.fo/ne/v98cvWe verbeteren continue ons netwerk. Helaas ervaren sommige klanten vaak nog problemen met het bereik binnenshuis. Vandaar dat we zijn begonnen met het introduceren van het bellen via 4G en WiFi. Deze dienst zorgt ervoor dat je beter bereikbaar bent, vooral binnenshuis. In de video hieronder wordt kort uitgelegd hoe het werkt:


Onze Network Crew is momenteel hard aan het werk zodat het Vodafone netwerk deze service technisch kan ondersteunen. Maar je hebt als klant ook het juiste toestel en abonnement nodig. Jij bent een van deze klanten, daarom hebben we je een sms gestuurd dat je vanaf nu via 4G en WiFi kunt bellen.

De voordelen:

  • Overal zorgeloos kunnen bellen, zowel buitenshuis als binnenshuis.
  • Veel betere verstaanbaarheid bij telefoongesprekken.
  • De verbinding komt veel sneller tot stand wanneer je iemand belt.
  • Je kunt nu tijdens een telefoongesprek ook gebruik maken van je internetverbinding.

Hoe gebruik je 4G bellen?
De Network Crew heeft 4G bellen al voor jouw abonnement aangezet. Je hoeft hier dus niets voor te doen. Check alleen wel even of je de laatste software op je telefoon hebt. In deze handleiding lees je hoe.

Hoe gebruik je WiFi bellen?
Als het netwerkbereik in huis wat minder is, kun je je telefoon automatisch gebruik laten maken van de WiFi-verbinding. Zo kun je je telefoon instellen voor WiFi bellen:

Moet ik betalen voor WiFi-bellen?
Gesprekken over WiFi worden met je belbundel verrekend. De WiFi verzorgt namelijk alleen het laatste (of eerste) stukje van de verbinding, daar waar het mobiele signaal niet sterk genoeg is. Het grootste deel van het gesprek vindt gewoon via ons netwerk plaats. De afrekening van je gesprek wordt dus – zoals gewoonlijk – berekend op basis van wie en hoe lang je belt.

Heb je vragen over WiFi- en 4G-bellen of wil je jouw ervaringen delen?

  • Bekijk hier onze probleemoplosser voor de meest gestelde vragen.
  • Stel je vraag of deel je ervaring in dit topic.
  • of bel met 1201 en vraag naar de Network Crew (tijdens kantoortijden).


We zijn druk bezig met de commerciële introductie, deze volgt eind dit jaar.

Veel belplezier!
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic