Kevig

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen met buurlanden blox

Als eerste ben ik zeer ontevreden dat ik als particulier ALLEEN via facebook, twitter of dit forum mijn vragen kan stellen. ik zit niet te wachten op de mening van lotgenoten, ik wil weten hoe het echt zit en ik wil dat het hersteld wordt.
verder heb ik geen facebook en of twitter account en ga dit al helemaal niet afsluiten om een probleem voor te leggen aan vodafone.
kennelijk moet ik weer gewoon een aangetekende brief naar vodafone sturen, ipv een gewone e-mail

goed het probleem:
daar ik als grensganger veelvuldig de grens (NL/DE) passeer heb ik het buurlanden blox afgesoten.
met dit blox zou ik van en naar het buurland voor het NL tarief bellen en sms'n.
op mijn laatste afrekening zie ik nu dat ik voor 0,588 E/m bel terwijl dit normaal tussen de 0,25 en 0,30 E/m is.
hoe kan dit? en hoe wordt dit opgelost?

H
1 Reactie 1
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Van NL naar DE bellen blijft volgens mij even duur. Tot voor kort was dat een stuk duurder dan wanneer je in DE bent en dan belt naar een NL of DE nummer. Het was ongeveer 71 ct/minuut (evenveel als jouw bedrag maar dan incl. BTW).

Zie dat het nu 23 cent per minuut is volgens Vodafones tarieventool, dus nu zijn alle kosten voor bellen naar DE/NL wel ongeveer hetzelfde.

Iemand van Vodafone zal verder inderdaad even moeten reageren, en om één of andere reden kunnen ze alleen via Twitter/Facebook inhoudelijk op je vraag ingaan, niet via het forum.

Het handigst is trouwens het bellen van de klantenservice. Afhankelijk van je abo kunnen daar wel kosten aan verbonden zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic