piba

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen in de VS

Ik ben nu in de VS en tot mijn schrik doet m'n mobiel het niet. Geen enkel netwerk is beschikbaar
Is er iets in de Vodafone instellingen dat ermee te maken kan hebben? De laatste keer (1.5 jaar geleden) werkte het zonder problemen.

Waarschijnlijk is het het toestel: Wolfgang AT-AS40D (Aldi!) alhoewel de specificatie ok is: 850/900/1800/1900 MHz
4 Reacties 4
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Kun je wel netwerken vinden? (zo ja, welke zie je?)
Of zie je helemaal niets?
piba
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie helemaal niets . Het enige wat ik kan veranderen is handmatig/automatisch maar beide leveren niets op


Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi piba, als je het toestel handmatig laat zoeken naar netwerken, vindt het dan wel netwerken? Zo ja, selecteer probeer meerdere netwerken eens te selecteren. Als het heel dringend is, dan neem even contact met de klantenservice op. Dat kan 24/7 via Twitter of bijvoorbeeld via onze chat (via vodafone.nl/support of de My Vodafone app)
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Waar in de VS zit je? Heb je 3G uitgeschakeld op je telefoon? Er zijn flinke delen in de VS (vooral het midden van de VS) waar 2G veel mindere dekking heeft dan 3G, dus met 3G heb je betere dekking.

Zelfde geldt trouwens ook voor Australië, mocht iemand daar toevallig naar zoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic