Pieterjan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bellen en internetten in EU na 15 juni 2017 met Smart abonnement

Ik ben van plan om een simonly abonnement af te sluiten en ik twijfel momenteel tussen de abonnementen Smart L (5GB) en Red (5GB). Ik heb genoeg aan 150 belminuten maar ik vind het wel fijn om in andere EU landen zorgeloos te kunnen internetten. Nu wordt momenteel Red aangeprijst vanwege de extra optie dat je hierbij kan bellen en internetten in de EU, echter vanaf 15 juni 2017 gaat, als ik goed ben geinformeerd, een nieuwe Europese wet van kracht waardoor providers geen extra kosten meer mogen rekenen voor bellen en internetten in andere EU landen. Volgens mij zou dit betekenen dat vanaf 15 juni 2017 je ook met een Vodafone Smart abonnement kan bellen en internetten in de EU, zoals dat nu al kan bij een Vodafone Red abonnement (dus vanuit je eigen bundel).

Klopt dit?

Als dit klopt is het voor mij namelijk aantrekkelijker en goedkoper om een Smart abonnement af te sluiten ipv een Red abonnement aangezien een Red abonnement zich dan nog enkel onderscheidt van een Smart abonnement met het onbeperkte aantal belminuten.

Alvast bedankt!
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Pieterjan!

Vanaf juni 2017 gaat de roaming wetgeving inderdaad veranderen. Als je weinig belt is een Smart-abonnement dan ook voordeliger voor je.
Pieterjan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top!
Ik had al zo vermoeden. Dankjewel voor de bevestiging Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Graag gedaan Pieterjan!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic