Hoi
Mauriceb Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik begrijp dat dit niet helemaal duidelijk is en dat er verwarring kan ontstaan.
Misschien is het handig om deze pagina te lezen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/bellen-naar-het-buitenland.shtml
Onderaan staat uitleg over het bellen en hoe dit in z'n praktijk gaat. De prijzen op
deze pagina, waar je abonnement onder valt staat niet dat het bellen valt onder andere EU landen. Daar staat: Minuten in NL/EU worden afgerekend per seconde.
Minuten van NL naar EU zijn niet inbegrepen in de bundel (afgerekend per seconde met een minimum van één minuut). Als het beltegoed voor 80% is verbruikt wordt een melding per sms verstuurd.
Het bellen van Nederland naar een land in de EU, naar Frankrijk, valt NIET onder die 150 minuten. Dan zal je een Red abonnement moeten afsluiten, die heeft namelijk 100 minuten bellen van NL naar EU.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en kan alleen maar zeggen dat de klantenservice je de juiste informatie heeft geven
😉