Essie-75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Belachelijke procedure bij defect toestel

Nieuw abonnement afgesloten per telefoon. Leuke deal kunenn sluiten bij verlenging. Keurig binnen 2 dagen telefoon (s7 edge) in huis. Echter zit er een fabrieksfout in de coatinglaag volgens een medewerker van de Vodafone winkel. Dus omruilen denk je dan. FOUT!
Je moet de telefoon aangetekend terug sturen. Dan stopt Vodafone het contract en kun je weer een nieuw abonnement afsluiten om een nieuw toestel te kunnen ontvangen. Alleen krijg je dan nooit meer die deal die je hebt gesloten.
Beetje raar toch? Als iets niet goed is moet je het toch kunnen omruilen ?
5 Reacties 5
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Bedankt voor je feedback. ik zal dit ook intern doorzetten. echter is het zo als het via de tel besteld is ook alleen via de klantenservice het toestel retour gestuurd kan worden. het klopt inderdaad dat het abonnement ook wordt geannuleerd en daarna opnieuw aangevraagd kan worden. Via welke afdeling heb je verlengt? Verkoop of loyalty?
Jackie
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes

Ik heb je topic verplaatst naar het juiste board. Het board "Het Koffiehuis" is enkel bedoeld voor offtopic discussies.
Thomas
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes

Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
Thomas
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.

Uitgelicht topic