Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes

BelCompany winkels worden Vodafone winkels

http://voda.fo/ne/p3pujVodafone gaat de BelCompany winkels ombouwen tot Vodafone winkels. We zien dat BelCompany- en Vodafone-winkels qua doelgroep steeds meer naar elkaar toe groeien. Daarom hebben we opnieuw naar onze strategie gekeken en besloten dat we verder willen met één Vodafone-winkelformule.

We begrijpen dat dit vragen bij je kan oproepen. Bijvoorbeeld: "Hoe zit het met mijn bestelling?" Hieronder vind je een antwoord op de meestgestelde vragen.

Per wanneer worden de BelCompany winkels Vodafone Winkels?
In december worden de BelCompany winkels omgebouwd naar Vodafone winkels. Kijk hier voor je dichtstbijzijnde Vodafone winkel.

Wat gebeurt er met de website van BelCompany?
De BelCompany website blijft bestaan.

Wat merk ik als klant verder van deze verandering?
Voortaan ontvang je post over je telefoonabonnement vanuit Vodafone. In de winkels kun je dezelfde vertrouwde mensen, producten en service verwachten.

Ik heb net een contract met telefoon afgesloten bij de BelCompany webshop. Wat gebeurt er met de levering?
De website en webshop blijven bestaan. Bestellingen worden dus gewoon volgens afspraak geleverd.

Ik heb net een online bestelling geplaatst bij de BelCompany webshop en ik heb een vraag. Waar kan ik terecht met mijn vraag?
Vragen over je online bestelling kun je op de gebruikelijke manieren blijven stellen, telefonisch via 0348-462811 of per e-mail via belcompany@onlineactivatie.nl.

Waar kan ik voortaan terecht voor advies over mijn abonnement en mobiele telefoon?
In de Vodafone winkel kan je terecht voor advies over je abonnement en mobiele telefoon.

Waar kan ik voortaan terecht voor garantie over de producten die ik bij BelCompany heb gekocht?
Voor garantie op producten kan je in de Vodafone winkel terecht.

Ik heb een BelCompany MiX abonnement, wat gebeurt er nu met mijn abonnement?
Tijdens de looptijd van jouw MiX contract zal er niets veranderen, deze blijft onder dezelfde voorwaarden doorlopen.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic