EricG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bel blox

Ik heb even een vraag, ik kom elke maand iets tekort met mijn belbundel (150min) en ben aan het kijken of er een Blox is die je hiervoor aan kunt zetten.
Deze Blox zijn er alleen maar mbt data, is er iets waarmee je je belminuten kunt verhogen voor een vaste prijs?
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey EricG,

Zover ik weet zijn er geen extra bloxen voor extra belminuten. Wel eventueel naar het buitenland maar niet hier in Nederland. Via de onderstaande link kun je alle bloxen terug vinden. https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/
Als je bijna iedere maand te kort komt aan minuten hebt raad ik je aan om er eens over na te denken om het abonnement te gaan migreren naar een abonnement waar je wel mee binnen de bundel blijft. Dit kun je doen via de klantenservice.
Ik zal het in ieder geval intern bekend maken om hier eens naar te kijken maar kan je hierin niks beloven.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
EricG

Welk abonnement heb je op dit moment? Dan kan ik wel eens voor je nakijken of het mogelijk is om je abonnement te verhogen. Dan kun je met die tips contact opnemen met de klantenservice.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@EricG,

Helaas hebben we niets meer van je gehoord. Mocht je toch graag willen weten of het mogelijk is je abonnement te verhogen kun je direct contact opnemen met de klantenservice. Ik zal het topic nu verder sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic