Remmva

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bel+Sms+Web Smart 150 Abonnement.

Hallo

Ik heb een Bel+Sms+Web Smart 150 Abonnement en op dit moment zit ik in Kroatië.
Ik heb deze maand pas 225 MB verbruikt en kreeg vanmiddag ineens een smsje dat ik 100% van mijn datalimiet heb verbruikt, en dat ik ''datalimiet uit'' moet sturen naar ''5000'' om dat uit te zetten. 
Ik zit echter nog lang niet aan mijn limiet uit mijn abbonement, dus ik wilde even vragen hoe dit zit.

Remco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Remmva,

Vodafone moet op alle abonnementen een datalimiet aanzetten. Aangezien het smart abonnement standaard in voordeellanden gebruikt mag worden gaat dit helaas niet goed samen. Haal de datalimiet weg en je kunt weer van je bundels genieten 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Remmva,

Vodafone moet op alle abonnementen een datalimiet aanzetten. Aangezien het smart abonnement standaard in voordeellanden gebruikt mag worden gaat dit helaas niet goed samen. Haal de datalimiet weg en je kunt weer van je bundels genieten 🙂
Remmva
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, ik heb de datalimiet uit gezet.
Heel erg bedankt!

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
houd wel goed de bundels in de gaten, want de kosten buiten de bundel worden dan niet meer met het limiet beschermd. Dit kan gewoon via My Vodafone 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic