denzeh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bel+Sms+Web Smart 100 Abonnement.

Goedemorgen Vodafone,
 
Ik heb vorig jaar met plezier gebruik gemaakt van mijn SMART abbonement waarbij ik 60 dagen in 42 europese landen kosteloos gebruik kan maken van de bel/sms/data zonder hiervoor extra te hoeven te betalen.
Nu kan ik helaas niet terugvinden op de site of onder mijn blox's dat deze optie nog steeds beschikbaar is.
 
Kunnen jullie aangeven of dit nog steeds van toepassing is? Ik neem aan dat dit niet tussentijds vervallen is?
 
MVG.
12 Reacties 12
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je in de tussentijd niet(!) hebt verlengd, dan geldt nog steeds hetzelfde abonnement met dezelfde voorwaarden.

Je kunt dit ook op je laatste factuur checken, daar staat op welk abonnement je hebt.

Wees er maar zuinig op, want de nieuwe variant is duurder (hoewel die wel onbeperkt is):
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-plus.shtml
denzeh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt RuudNL,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb mijn abonnement tussentijds niet verlengd.
Dan weet ik iig dat ik hier geen extra kosten voor hoef te verwachten.

Met vriendelijke groet,

Dennis
Priscilla1990

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde abonnement (Bel+Sms+Web Smart 100) en ga morgen op vakantie naar Italië. Het klopt dus dat ik mijn internetbundel meeneem naar Italië en dat ik het daar gewoon kan gebruiken? Zonder extra kosten kan maken? (Dus eigenlijk mijn telefoon hetzelfde kan gebruiken als dat ik hier in Nederland doe)
 
Ik las het en ik dacht: Ecchhtt? Dus vandaar de dubbelcheck!:-)
 
Groetjes!
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Priscilla1990, dat klopt helemaal! Fijne vakantie 😄
HTCtje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb dit abonnement ook en ik heb vorig jaar van het internet heerlijk gebruik gemaakt terwijl ik in Rhodos (Griekenland) vertoefde, maar ik ben deze week voor 3 daagjes in Duitsland en ik heb niks meer! terwijl ik abo niet heb verlengd ofzo. ik dacht mss zijn het mijn instellingen.....meerdere keren aan/uit geschakeld......nog niks!
 
Wat kan ik hier nog aan doen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi HTCtje,

Heeft je toestel misschien geupdate? Het klinkt in ieder geval als een toestelissue. Heb je je App's op automatisch updaten staan toevallig?
HTCtje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Annabelle,
 
Ik durf niet te zeggen als mijn toestel een update gedaan heeft!
Mijn App's laat ik idd automatisch updaten, wel zo makkelijk. Maar wat mij nogal verbaasde is dat hij geen verbinding wou maken met een vrije Wifi netwerk! zelfs bij meerdere keren herhalen daarvan.
Kreeg ook steeds de melding dat de gegevensverbinding is verbroken omdat..........(stond niet meer in het scherm).
Daarom heb ik steeds maar roaming en mobiel netwerk aan/uit gezet, maar mocht niet baten.
Onderweg weer naar huis had ik nog geen mobiel netwerk in de auto, pas bij thuiskomst heb ik op een gegeven moment het toestel opnieuw opgestart en toen had ik het eindelijk wel weer.
 
Groetjes
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Vreem hoor. Het is in ieder geval zo dat doordat je Apps op automatisch updaten staan, dit dus via het 3G netwerk kan gebeuren. Hierdoor kun je sneller door je data heen zijn. Als je in de toekomst problemen hebt in het buitenland Tweet of Facebook ons dan even, dan kunnen we direct kijken voor een oplossing:).
HTCtje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zal dan lastig gaan ivm eventueel geen internet.
 
Groetjes
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Via je thuisnetwerk kan het natuurlijk ook 🙂
HTCtje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Tja, wat moet ik hier nou van denken!:@Arina
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
We willen je helpen het probleem op te lossen als het zich weer voordoet, als je geen beschikking hebt over een wifi kun je wellicht beter met de klantenservice bellen op dat moment.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic