Mikeehh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Behouden van klanten

Ik heb inmiddels al 10 jaar een contract lopen bij Vodafone. Ik heb dus al 4x mijn 2 jarig contract verlengd waarbij ik elke keer een kleine waardering kreeg vanuit Vodafone voor het blijven bij hun. Denk hierbij aan een gratis hoesje/screenprotector.

Nu ik mijn abbonement weer wilde gaan verlengen krijg ik te horen dat ze niks voor mij kunnen toevoegen als ik weer klant blijf.
Willen jullie dan niet graag de klanten behouden meer bij Vodafone ??
Geen waardering meer voor iemand die al 10 jaar klant is ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine toevoeging op het bovenstaande bericht: Via Facebook of Twitter wordt er geen verkoop gedaan. Je kunt hiervoor een chat starten, bellen met 0800-0560 (particulier) en 0800-0500 (zakelijk) of door langs een van onze winkels te gaan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mikeehh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend als je al jaren klant bent dat als je dan nog langer klant wenst te blijven je geen korting krijgt of iets in die trant. Nu moeten we natuurlijk niet gelijk zwart wit kijken en zeggen dat dat Vodafone je niet nog langer klant wenst maar kunnen we ook kijken of we daar nog iets aan kunnen doen (wij als klanten onder elkaar).

Heb je contact gehad met de klantenservice van Vodafone met bellen of eventueel door een chat te starten? En wat je ook nog kan doen is een privé berichtje sturen via Facebook en/of Twitter met de vraag of ze daar nog iets voor je kunnen betekenen?!

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Vodafone niet nog iets voor je kan doen om te blijven. Zelf ben ik nog niet zo lang klant maar ken het van Ziggo en door hun mooie aanbiedingen blijf ik ook elk jaar weer hangen. Probeer het toch nog eens en mocht het nu niet lukken dan zou je eventueel altijd nog via een derde website (zoals mobiel.nl of een andere site) een abonnement kunnen voortzetten met een aanbieding op een toestel of zo. Want die zijn daar soms ook goedkoper en dan blijf je toch bij Vodafone!

Nee heb je en JA kun je krijgen en altijd zeggen dat je dan zeker gedachten hebt om over te stappen 🙂 😉
Het gaat je lukken, ik voel je!

Maar voor mij, aan jou, alvast hele Fijne Feestdagen gewenst!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine toevoeging op het bovenstaande bericht: Via Facebook of Twitter wordt er geen verkoop gedaan. Je kunt hiervoor een chat starten, bellen met 0800-0560 (particulier) en 0800-0500 (zakelijk) of door langs een van onze winkels te gaan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic