immink94

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Behandelen van nieuwe klanten. (dan toch maar weer naar KPN)

Op 27 oktober heb ik om 9:12 heb ik de IPhone X besteld. Site was wat sloom maar dat is natuurlijk te verwachten, nou bestelling gelukt mooi op tijd dacht ik.
Kreeg ik rond 15:40 een sms bericht dat er vragen waren over mijn bestelling en ik moest terug bellen, ik heb dus meteen terug gebeld. Het bleek dat woonlasten 0 niet duidelijk was, ik woon bij mijn ouders in dus ik betaal gewoon geen woon lasten. Aan de telefoon kon dat blijkbaar wel en werd er gezegd dat de site niet duidelijk was. Nou mooi bestelling bevestigd, en de reservering van de telefoon bleef staan op 9:12 werd mij gezegd toen ik hierna vroeg, dat zou geen probleem zijn.
Nu bleek vandaag dat de bestelling en de reservering van de telefoon allebei pas om 14:46 zijn bevestigd. Terwel mij tot twee keer toe aan de telefoon is gezegd dat de reservering van de telefoon zou blijven op de eerste tijd, je wordt dus gewoon GLASHARD VOORGELOGEN door de medewerkers.
Het gaat mij er nu niet eens om dat ik moet wachten op de telefoon, maar dat er gewoon niet eerlijk gecommuniceerd tegen klanten, ik ben het nu dan ook aan het overwegen om mijn bestelling te annuleren en ook maar weer naar KPN terug te gaan met het bundel voor thuis als dit de manier is hoe er met klanten omgegaan wordt.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
immink94, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat dit geen fijne eerste ervaring is. Er bestaat over de leveringen van de iPhone X al een algemeen topic op https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-De-nieuwe-iPhone-8-en-iPhone-X....

Om meerdere topics hierover te voorkomen en alles centraal te houden zullen we dit topic binnenkort sluiten.
immink94
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Marc- het gaat mij in dit geval ook niet om de Iphone, maar het feit dat er gewoon niet eerlijk gecommuniceerd wordt. Ik heb bij het contact met de medewerker duidelijk aangegeven dat als ik weer achteraan werd geplaats het van mij niet zou hoeven, aangezien vandaag mijn kpn abbo afloopt.
Dan zou ik voor een sim only gaan en het toestel apart bestellen, zodat ik wel gewoon een simkaart zou hebben. Maar er werd duidelijk verzekerd dat mijn eerste bestelling zou blijven staan en die ruim optijd was, maar als ik er dus vandaag achterkom dat dat niet zo is, wordt het wel heel laat om het toestel apart ergens te vinden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
immink94, misschien niet 100% inderdaad. Een eventuele klacht over de communicatie met de medewerker kan worden ingediend via https://vodafone.nl/klacht. Via het Forum kunnen we je daar niet mee helpen. Het topic zal daarom binnenkort worden gesloten. Zie ook de huisregels op https://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/De-huisregels-van-het-Forum/td-p/242069
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic