Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Begin de lente goed. Gratis onbeperkt mobiele data op 20 maart

http://voda.fo/ne/o730l

Het voorjaar staat in het teken van tulpen, lammetjes en fluitende vogeltjes. Hoe leuk is het dan om het voorjaar te vieren met een hele dag onbeperkt mobiele data! Skype bijvoorbeeld met je familielid aan de andere kant van de wereld, stream een leuke film via je mobiel of luister gezellig naar muziek. Wij geven onze klanten opnieuw onbeperkt mobiele data binnen Nederland cadeau op 20 maart 2016. In dit topic vind je alle informatie over deze actie!

Algemeen
Voor wie geldt de actie?
Wanneer geldt deze actie?
Waarom doet Vodafone dit?
Ik ben tijdens deze actie op vakantie in het buitenland. Geldt het aanbod voor mij?
Mag Vodafone de aanbieding intrekken?
Kan ik nu nog prepaid klant worden?

Kosten en verbruik
Hoe houd ik in de gaten hoeveel data ik tijdens deze dag heb gebruikt?
Ik zie dataverbruik in My Vodafone. Ben ik nu toch aan het betalen?

Netwerk
Ik heb een datablokkade. Kan ik toch deelnemen aan de actie?
Geldt het aanbod voor video streaming, live streaming en/of hotspot?


Algemeen

Voor wie geldt de actie?
Kijk voor alle deelnemende abonnementen op de Vodafone Lentekriebels actiepagina

Wanneer geldt deze actie?
Je doet automatisch mee en kunt van 20 maart 2016 0.00 uur t/m 20 maart 2016 23.59 uur onbeperkt gratis internetten op je mobiele toestel. De actie is geldig op het Vodafone NL netwerk. Via roaming kun je geen gebruik maken van gratis internet.

Waarom doet Vodafone dit?
Omdat we blij met je zijn en graag het begin van de lente met je willen vieren.

Ik ben tijdens deze actie op vakantie in het buitenland. Geldt het aanbod voor mij?
Nee, deze actie geldt alleen voor datagebruik in Nederland via het Vodafone NL netwerk.

Mag Vodafone de aanbieding intrekken?
Onder bepaalde voorwaarden heeft Vodafone het recht om de aanbieding in te trekken. De voorwaarden van deze actie staan hier.

Kan ik nu nog prepaid klant worden?
Ja, koop daarvoor een Prepaid simkaart in de winkel. Dan heb je hem op tijd in huis.

Kosten en verbruik

Hoe houd ik in de gaten hoeveel data ik tijdens deze dag heb gebruikt?
Je kunt je verbruik tijdens deze dag niet in de gaten houden via My Vodafone. Ná de actiedag kun je niet zien hoeveel data je tijdens de actie op 20 maart hebt verbruikt, ook niet op je rekening.
Ben je toch nieuwsgierig wat je gebruikt? Kijk via de software van je toestel, of via een datateller-app, hoeveel data je hebt gebruikt.

Ik zie dataverbruik in My Vodafone. Ben ik nu toch aan het betalen?
Soms duurt het even totdat het dataverbruik zichtbaar is in de app. Daardoor kan het dat je dataverbruik van 19 maart, pas op 20 maart zichtbaar is in de app. Je betaalt echter beslist niet voor je internetverbruik op 20 maart. Er zijn geen extra kosten, het verbruik wordt niet in rekening gebracht en gaat natuurlijk niet van je tegoed af.

Netwerk

Ik heb een datablokkade. Kan ik toch deelnemen aan de actie?
Prepaid:
SMS “internetgebruik aan” naar 4000 -> verwijderen internetblokkade
SMS “internetgebruik uit” naar 4000 -> blokkeren internet

Privé abonnement:
SMS “data aan” naar 4000 -> verwijderen internetblokkade
SMS “data uit” naar 4000 -> blokkeren internet

Kun je na het verwijderen van de blokkade toch niet internetten? Zet eerst je telefoon uit en aan en controleer je internetinstellingen.
Let op! Wil je na 20 maart niet verder internetten? Zet je internet blokkade weer aan.

Heb je een bericht gehad dat je niet meer kunt internetten omdat je € 100 aan nationale data buiten je bundel heb verbruikt deze maand? Op het moment dat de actie start, zal Vodafone deze blokkade proactief verwijderden en weer terug zetten aan het einde van de actie. Je hoeft hier niets voor te doen.

Zakelijk abonnement: Is een datablokkade door jouw werkgever ingesteld? Dan is het niet mogelijk deze voor de actieperiode te verwijderen.

Geldt het aanbod voor video streaming, live streaming en/of hotspot?
Tijdens de actieperiode is alle dataverkeer gratis. Op basis van de wet netneutraliteit wordt geen onderscheid gemaakt. Op basis van de voorwaarden geldt dat deelnemers die misbruik maken van deze actie van deelname kunnen worden uitgesloten, in dat geval kan hen de kosten voor het gebruik van data in rekening gebracht worden.
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic