krekel3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beetje teleurstellend

Geachte ,
 
ik (we) zijn al geruime tijd klant van vodafone ik denk zeker ongeveer 10 jaar nu .
elke 2 jaar is het een gehele ritueel om onze abbo te verlengen.
 
Even een opsomming van de laatste verlengingen .
 
2 Maanden op een toestel wachten,met allen smoezen van dien complete A4 tjes met tegenstrijdige meldingen ,ik gaat nog niet spreken van leugens maar goed vul maar in ...
 
Een Zogenaamd nieuw toestel die na 7 dagen ophoud met werken ,gebruikt blijkt te zijn en dan weg gebracht dient te worden voor Reparatie ( daar ging mijn vrije tijd ) lekker altijd in zo,n drukke winkel . 
Goed hoef niet te vermelden dat als je een nieuw toestel krijgt die na 7 dagen stopt met werken je toch minstens mag verwachten dat je gelijk gewoon een nieuwe krijgt. en niet na 3 weken wachten .
Zelfs geen leentoestel kon er van af.
 
En dan de aanbiedingen die je krijgt voor verlenging , de abbo,is altijd duurder ,en 9 van de tien keer wordt je een "oud " toestel model aangeboden .
 
Vervolgens krijg je geen nieuwe aanbiedingen als je hem weigert ,maar ga je een beetje goed zoeken dan merk je ook nog eens dat de aanbieding geen aanbieding is ,want een nieuwe klant krijgt een veel lucratievere deal aangeboden .
 
En nu zijn we weer op ergenis nummer 5 ? of was het 6 beland. ik verleng mijn contract op 04-05-2013 
met uiteraard weer !! een duurderde abbo , op mijn e-mail vraag of er niet is een keer een leuke aanbieding van af kan wordt totaal niet gereageerd ,goed bijna 10 jaar klant zijn stelt tegenwoordig bij vodafone ook geen reet meer voor . dus zoek ik in het oerwoud der abbo,s maar zelf iets bij mekaar .
 
Samsung s4 met een abbo van € 54,-  daarbij zit een of andere verzekering van 5 euro per maand waar ik totaal niet op zit te wachten maar ook nergens kan uitschakelen .
Goed alles ingevuld afgesloten ..........krijg ik geen bevestigings mail . ook handig .
 
Ik denk nou gaat maandag maar eens bellen dan ,blijkt er een e-mail adres in te staan van bijna 10 jaar geleden dus de mail heb ik niet ontvangen ,wordt verders goed opgelost mail adres wordt veranderd en klaar.
 
en dan komt ie ...... Wanneer wordt het toestel geleverd denkt u ? er wordt mij vermeld dat het toestel woensdag of donderdag wordt uitgeleverd ,in mijn hoofd spookt al donderdag ??? iedereen is dan vrij ,maar goed voordeel van de twijfel mischien dat er in deze crisistijd nog een die - hard postbode is die ook zijn boterham nog wilt verdienen.
 
Gezien het verleden toch maar even vragen of het toestel dan wel voorradig is , ja hoor geen probleem de S4 is goed op voorraad .
 
ok , Vandaag vrijdag 10-05-2013 toch maar even bellen ,want die DIE-Hard postbode kwam toch niet opdagen .en de status van mijn order blijft ook maar hetzelfde staan . nu blijkt dus dat ik net maar dan ook net naast het net heb gevist het toestel was waarschijnlijk niet meer voorradig dus ik ben aan de beurt als hij weer binnen komt .
 
Krijg daar nog zo,n mooi verhaal bij dat elke week een bestelling binnen komt maar dat dit altijd minder is dan ze vragen ......goed dan vraag je toch meer denk ik nog krijg je in ieder geval dat binnen wat je nodig hebt .
 
En nu ? geen duidelijk antwoord wanneer die wel geleverd wordt , mijn cynische opmerking dat dit misschien wel 2 maanden kon duren werd weggehoond .. Onmogelijk zij ze .....wel mogelijk dacht ik ,heb het al eens eerder mee gemaakt met de htc diamond ( DUS GEEN APPEL FOON) .
 
Goed nu moet ik dus maar wachten en wachten en wachten zonder te weten hoe wat of wanneer .
Een ding moet ik vodafone wel nageven ,het bedrag van de telefoon afschrijven ( € 60) en de abbo per direct verhogen naar € 54,- dat is wel per 04-05-2013 geregeld daar zijn ze altijd rapido in .
 
En wat als ik nu 2 maanden op mijn toestel moet wachten ? gaan we dan weer doodleuk de nieuwe abbo kosten incasseren ? want ook dat hebben we al eens meegemaakt .
 
kortom : Wederom een beetje teleurstellend weer .
Maar goed ik ben immers geen nieuwe klant maar eentje die al bijna 10 jaar bij vodafone zit.
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Krekel3, allereerst welkom op het Vodafone Forum. Zo te lezen is er het een en ander helaas niet goed gegaan. Erg vervelend natuurlijk en ik begrijp je teleurstelling. Via dit forum kunnen we je niet inhoudelijk helpen met je klacht, maar wel van meer informatie of hulp voorzien. Onze collega's van de telefonische klantenservice of onze Web Crew (Twitter/Facebook/Hyves) kunnen je hiermee verder helpen. In ieder geval bedankt voor je feedback. Deze is natuurlijk altijd welkom.
krekel3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat je me niet verder kan helpen begrijp ik uiteraard ,maar de zin om weer het hele rituele gezijk af te lopen komt me ook wel aardig de strot uit .
 
Het is bij elke verlenging wel het zelfde verhaal onderhand maar goed zoals ik al zij in tien jaar tijd veranderd er nog weinig bij vodafone ik ben immers geen nieuwe klant .
 
structureel zou er eens wat moeten veranderen bij vodafone ,hang geen klote smoezen op daar heb ik containers vol van .
 
Betreft je onderzin "quote" van steve jobs :
 
Als je een telefoon in mekaar laat flansen met de meest goedkoopste aanbieders c/q onderdelen van concurrenten met een produktie waarde van € 65,- en je verkoopt het vervolgens voor 5 a 600 dollar  dan lijkt alles hoogwaardig ,neemt niet weg dat er goedkope crap in verwerkt zit .
 
Ik als timmerman kan ook een bed maken van mdf met een mooi dun plaatje gefineerd waaibomen design en hem verkopen voor 2000 euro ,de waarde blijft echter niet eens € 80,- euro ,plakken we er nog de naam jan de bouvrie op en hij kan weg voor € 3500,- .
 
zoals steve jobs zegt kwaliteit moet je overal in je produkt doorvoeren ,maar als de kwaliteit ter hoogte is van het goedkoopste van de markt ,wat is dan nog kwaliteit ? de naam maakt de prijs .;)
 
Er zijn altijd mensen die er met open ogen intrappen zaak is de meute erachter te krijgen en dan is het produt op eens fantastisch .
 
Kaviaar is ook niet te vreten maar de Society vind het geweldig om dat iedereen het geweldig vind .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic