JWFE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beantwoorden, niet sluiten. Hulp gezocht t.b.v. afsluiting Vodafone.

Mijn vraag wordt meervoudig onbeantwoord gelaten door mede-gebruikers van Vodafone-diensten en moderators sluiten mijn topic. Kan ik gewoon een antwoord krijgen op wie ik in hemelsnaam moet benaderen om een geschil met Vodafone te beëindigen? Klantenservice, klachtenformulier, twitter, facebook... overal wordt beloofd er wat aan te doen maar we zijn nu 6 maand verder en 1100 euro in de min. Wij willen gewoon een oplossing of een mail adres of een naam of een nummer van IEMAND die ons kan helpen. Marc in een vorig topic benadrukt zijn sympathie, maar ik ben opzoek naar iemand die me gewoon kan zeggen; "ik heb ook een probleem gehad, XXX heeft mij geholpen en die kun je bereiken op YYY"
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JWFE , je kunt eventueel wederom een klacht hierover indienen via https://vodafone.nl/e-mail. Een andere optie kan via het forum niet worden gegeven. Aangezien dit een topic is dat niet kan worden opgelost via het forum en daarmee nog altijd niet voldoet aan de huisregels zal ik het topic wederom moeten sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic