joy1502

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bbm werkt niet scherm blijft blauw?

Hoi,

Ik heb al weken geen ping meer,
Ik heb hem al opnieuw gedownload.
Als ik bbm dan opstart gaat hij laden
En opeens word t scherm blauw en doet ie niks meer,
Wat kan ik hieraan doen en hebben meer mensen hier last van?

Gr. Joy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Prima 🙂 Ik ben op google nog wel wat dingen tegengekomen, maar zonder dat ik je toestel heb kan ik niet precies beoordelen wat nog zou helpen

Zie https://www.google.nl/search?q=blackberry+messenger+blue+screen&oq=blackberry+messenger+blue+screen

Ik zou in ieder geval sowieso nu een back-up maken (bij repareren wordt ook alles gewist). Dan kan je nog iets van de dingen die ze bv op de supportforums noemen proberen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Joy, heb je ook al eens geprobeerd je toestel te herstellen naar de fabrieksinstellingen? Misschien dat dit wel helpt. Maak wel even een backup van je gegevens alvorens je dat doet.
joy1502
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Dat heb ik al 2x gedaan, helpt niet helaas..
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Joy, als het blijft gebeuren ben ik bang dat er iets mis is met je BlackBerry. Zo'n fout kan eigenlijk niet komen door het netwerk. Als het aan het netwerk lag, dan deed je BBM het gewoon normaal, maar kon je alleen geen berichtjes verzenden.

Ik zou even met je toestel naar een Vodafone winkel gaan. Mijn collega's kunnen daar het toestel nakijken en als ze het probleem niet kunnen verhelpen, dan kunnen ze het ter reparatie voor je opsturen
joy1502
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oke bedankt voor de moeite,
Ga kijken wat ik er nog aan kan doen en anders maar even naar de winkel,

Groetjes,

Joy
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Prima 🙂 Ik ben op google nog wel wat dingen tegengekomen, maar zonder dat ik je toestel heb kan ik niet precies beoordelen wat nog zou helpen

Zie https://www.google.nl/search?q=blackberry+messenger+blue+screen&oq=blackberry+messenger+blue+screen

Ik zou in ieder geval sowieso nu een back-up maken (bij repareren wordt ook alles gewist). Dan kan je nog iets van de dingen die ze bv op de supportforums noemen proberen.
MindaBaby

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik kan al 2maanden mijn bbm niet opennen als ik het wil opennen dan krijg ik een blauw beeld ik zet hem aan-uit ma het help niet wat is er aan de hand?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Heb je al gekeken bij de oplossing van dit bericht van @BasT en ook in het linkje?

Kijk anders ook even op het volgende topic op de Blackberry website.
Link: http://supportforums.blackberry.com/t5/Downloaded-applications-for/BBM7-quot-Setting-up-BBM-quot-and...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, ouder topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic