Haagsprinsesje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bb blox werkt niet wel beltegoed eraf

Hallo, Hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb mijn. Beltegoed opgewaardeerd en blox voor bb aangezet. Me beltegoed is afgeschreven, maar niks werkt ik heb ook geen sms gehad. Er word ook steeds automatisch beltegoed afgeschreven, hoe komt dit? Mvg tanja
12 Reacties 12
torch

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde probleem.. ook heb ik geen sms terug ontvangen.. wel is beltegoed afgeschreven..
ik kan niet pingen ... twitteren op appworld.. 
ik kan wel op internet.. dus google enz.. 
er is 12,50 van mijn beltegoed afgeschreven.. en ik vind het vervelend dat de rest het niet doet..
wie kan ons helpen?
ty__

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde, maar ik kan niet op internet!
😞
Heb inderdaad ook geen sms gekregen dat me blox zijn geactiveerd.
Maar als ik check hoeveel mb ik over heb heb ik nog 249 MB over! 
Haagsprinsesje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Iemand al enig idee.... Vind dit echt heel vervelend! Hhi
Janieke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde probleem. Gister opgewaardeerd met 20 euro, 12,50 van af gegaan maar internet werkt niet. Wel mijn Ubersocial app maar dat is ook echt het enige. Ik baal wel. Alleen Whatsapp/Ping doet het op Wi-Fi verder niet!!
Ricardotje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ook hetzelfde probleem. Kan nergens iets vinden over een storing. Iemand van Vodafone die het weet ?
Gaarne reactie
Ricardotje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
24 uur later en nog steeds geen bb blox. Geen reactie hierop. Slechte service weer van Vodafone.
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Ricardotje,

Er zijn inderdaad wat probleempjes geweest bij het aansluiten van de Blackberry bloxen. Het lijkt of de klant deze goed activeert maar in praktijk wordt de aanvraag niet juist verwerkt waardoor er geen resultaat is. Het beste kun je even de klantenservivce bellen. Zij kunnen dit meteen voor je corrigeren. Daarna werkt alles weer.
maaikegerritsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat kan dus as maandag pas. En wat gebeurd er met de drie dagen die ik nu al geen internet heb maar waar ik dus wel voor betaald heb? Kan niet pingen/whatsappen en FBen. Wel internet. Zelfs via WIFI doen ping en whatsapp het niet..
Schrikkema

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou dat is niet helemaal waar...
Donderdag 2 feb exact zelfde probleem en de dame aan de telefoon kon keurig netjes de 12,50 terug boeken maar ook zij kon de blackberry blox NIET aanzetten.
Tot en met nu kan die gewoon niet aangezet worden, niet via sms, niet via 1200 en niet via website.
 
Vodafone heeft echt een probleem met bb blox aanzetten!
keesses

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb sinds gister ook hetzelfde probleem wat kan ik nu doen?
Haagsprinsesje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij doet hij t nog steeds niet 1 x contact gehad daarna deed hij t nog ni, en nu word er door klantenservice ni meer gereageerd is t bij jullie al opgelost?
weenkbuul

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hey,
 
Misschien handig om naar de mod post te kijken? Daar wordt gezegt om ff contact op te nemen.
Kleine moeite denk ik toch?
 
Houdou!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic