Starr

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bb Blox Prepaid.

Hoi..
 
Ik heb Bb Blox Prepaid en sinds gister 12:00 ongeveer heb ik geen ping whatsapp en internet meer. Terwijl me Blox tot de 23ste nog is. Ik heb de batterij eral uit gehaald verbinding aan en uit gezet maar dat heeft allemaal niet geholpen. Kunnen jullie mijn misschien helpen.
 
Groetjes..
7 Reacties 7
arlana

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi
 
Ik heb het zelfde probleem vanaf gister geen internet ping enz..
ik ben gister ook daarvoor naar de vodafone winkel geweest in mn buurt. en er werd mn gevraagt op welk nummer mijn telefoon nummer eindigt, Deze eindigt op een 7 en alle nummers die met een 7 eindigde hebben dus last van geen ping enz..
Maar of dit waar is? ik weet het niet er werd ook gezegt dat dit tegen die avond verholpen zijn, Maar helaas nog steeds geen ping voor mij
 
Hoop dat dit misschien toch wat info heeft gelevert en dat het idd te maken kan hebben met het eind cijfer van je nummer
 
 
Starr
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi..

Ja klopt mijn nummer eindigt ook op 7. Maar helaas ook nog heb ping voor mij. Vanmorgen had ik klantenservice gebelt ,die zeiden tegen mij dat het misschien pas in de nacht om 12uur verandert maar dat konden ze niet met zekerheid zeggen. Dat vind ik wel jammer
arlana

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tis ook altijd wel wat met vodafone.. en onze Blox tijd loopt wel gewoon door
 
Naja hopen idd dat ze gelijk hebben en dat het morgen zowieso verholpen is:)
Starr
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja daar klopt. Daar mogen ze ook wel wat aan doen, voor de mensen die deze dagen geen ping enz hebben. Hopelijk is het dan Opgelost anders betalen we gewoon voor niks.
Starr
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds heb ping enz voor mij , mogen ze best wel even snel oplossen want we betalen nu wel voor niks deze maand
arlana

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
voor mijn het zelfde maar heb een nieuw bericht gemaakt en daar antwoord op gekregen dat ik naar de webcare mn gegeven moet toe sturen en dan ze dan gaan kijken want het is bij meeste mensen al opgelost..
 
 
Starr
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij is het nog niet opgelost ze zeggen je moet je batterij er uit halen en weer erin doen nou ik heb dat gaan maar geen resultaat wordt echt gek ervan. Kan je mij misschien die ding van webcare sturen dan stuur ik mijn gegevens ook voor de zekerheid
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic