Hallo Vodafone,
Ongeveer twee maanden is het probleem begonnen. Mijn accu liep enorm snel leeg, maar ik vermoedde dat dit mijn eigen schuld was door applicaties die op de achtergrond aan het lopen waren. Dit is echter niet het geval. Als ik de secundaire applicaties afsluit gaat mijn batterij nog steeds enorm snel leeg.
Daarna vermoedde ik dat mijn accu misschien versleten was dus heb ik een nieuwe aangeschaft bij een webwinkel. Echter dit maakte geen verschil. De batterij, nu met ietwat meer Mhz liep net zo snel leeg als de andere. Contact gehad met de webwinkel, wederom een nieuwe opgestuurd gekregen maar weer geen resultaat.
Ik irriteer mij mateloos aan het feit dat mijn accu steeds zo snel leeg raakt. Waarom is dit? Daarnaast krijg ik, sinds de batterij problemen begonnen zijn, ook de melding dat mijn SIM-kaart niet herkent wordt. Dit gebeurd sporadisch. De ene dag is er niks aan de hand en de andere dag mag ik hem X keer opnieuw opstarten.
Om dit probleem te verhelpen ben ik eerst naar de Vodafone winkel gegaan. Deze gaven aan dat mijn SIM-kaart kapot was. Dat "roken" ze waarschijnlijk, want dit wordt niet gecontroleerd? Hoe dan ook, ik moest het eerst in een ander toestel proberen en daarna een nieuw SIM-kaartje aanvragen.
De SIM-Kaart in de Xperia Play van mijn kleine broertje gestopt. Deze heeft het 3 dagen lang gewoon gedaan. Contact gehad hierna met de klantenservice. Misschien zag ik spoken, maar ik nam de moeite om een nieuw SIM-kaartje aan te vragen. Nieuwe kaart geactiveerd en in mijn telefoon gestoken maar hetzelfde probleem blijft zich voordoen.
Dit probleem is pas begonnen na een software update eind Augustus.
Wat is er mis met mijn toestel? Geen antwoorden als; "
Neem contact op met Samsung" en "
Ga naar de Vodafone winkel ter reparatie." Deze worden niet gewaardeerd. Ik wil weten;
- - Hoe los ik het probleem op?
- - Wat gaat mij dit grapje kosten?
- - Hoelang zit ik zonder toestel ivm werk? (Afhankelijk)