Sharony

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Batterijstatus Samsung galaxy SII klopt niet

Zodra ik mijn telefoon opgeladen heb geeft mijn Samsung Galaxy S2 aan dat deze 100% ontladen is en nog enkele minuten aanblijft. Dit gaat zo door tot de telefoon leeg is, deze is dan 10% ontladen terwijl het 90% moet zijn. Sinds de update van android heb ik problemen met de weergave van de batterijstatus en ik vraag me echt af hoe ik dit weer goed krijg. Ik heb al geprobeerd mijn toestel te resetten maar tervergeefs! Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor?
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Mmm ik zou even met Samsung zelf contact opnemen, ik zie het akelig vaak langs komen op dit forum en andere forums dat mensen dit probleem ervaren.
 
Nummer: 0900-7267864
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf

Bekijk in context

3 Reacties 3
Vlinder

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi Sharony,
 
Heb je al eens geprobeerd je batterij helemaal leeg te laten lopen totdat je toestel uit valt?
Als je hem dan weer volledig gaat opladen zou het probleem verholpen moeten zijn.
 
Dit heeft bij mijn broertje geholpen in ieder geval.
 
Succes
Sharony
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Dankje voor de snelle reactie! Dit heb ik zeker al eens geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen helaas.
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Mmm ik zou even met Samsung zelf contact opnemen, ik zie het akelig vaak langs komen op dit forum en andere forums dat mensen dit probleem ervaren.
 
Nummer: 0900-7267864
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic