WorkingWomen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Batterijproblemen Samsung Galaxy S4 Black

Ik heb sinds juli 2013 de Samsung Galaxy S4 Black waar ik zeer tevreden over ben.
Echter de afgelopen paar weken niet meer.
Mijn telefoon gaat, terwijl ik b.v. mn mail kijk, uit zichzelf uit. Batterij staat dan nog op 75%.
Telefoon probeert zich telkens opnieuw op te starten wat niet lukt.
Wanneer ik de telefoon aan de oplader plaats blijkt de batterij nog maar 1% te zijn.

Ook heeft de telefoon regelmatig geen bereik, ik krijg dan een rondje met een streep erdoor.
Vaak als ik dan de telefoon uit doe en daarna weer aan is er wel weer bereik. Maar dit gebeurd gedurende de dag meerdere keren.

Wie weet wat eraan te doen is?

Edit moderator: Topic titel aangepast.
15 Reacties 15
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @WorkingWomen @NetwerkFreak @Poita ,

Samsung geeft garantie voor accu's die zijn opgebold met name door en fabrieksfout en ligt de fout aan jou dan is dit niet het geval. Standaard valt de batterij binnen de 6 maanden garantie. De Galaxy S4 heeft inderdaad ook vele problemen gehad met de batterij en daarvoor kun je dit Topic eens lezen, http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Galaxy-S4-batterij-problemen-Kijk-hier/td-p/100898 Maar omdat je toestel al en en tijdje werkt is er en kleinere kans op vergoeding en de 6 maanden zijn voorbij. Je kunt altijd eens even contact op nemen met de Vodafone klantenservice en ze dit probleem uitleggen en misschien ben je wel lucky.

@WorkingWomen Als je en netwerk probleem hebt en er is geen storing en de simkaart is het probleem niet kan het liggen aan je hardware of software en reset maken kan hierbij misschien helpen en back up maken van je data kan via Samsung Kies, apps worden niet opgeslagen en verwijderd!
Femke32

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als ie bol staat of er sitten bobbeltjes op of hij stinkt dan is die batterij niet goed meer

installeer ook een accu widget daar kan je de tempratuur en dat soort dingen in de gaten houden

succes

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @WorkingWomen ,

Is het nog gelukt met je batterij?
We horen graag terug!
Femke32

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb net telfort gebeld en die gene zegt

op je batterij staat een n/r nummer als die begint met bd dan is deze produktie van batterijen niet goed en moeten verwisseld worden en daarmee zou ook het probleem opgelost kunnen zijn van je netwerk en dingen
heb precies het zelfde heb zelf een samsung s3 mini
en ik krijg dus nu een andere nieuwe accu opgestuurd

ik weet alleen niet of dit ook geld voor s3 de grote broer van de mini maar dat kan hopelijk iemand vertellen die een expert is
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi @Femke32 ,

Als je en Telfort abonnee bent verzoek ik je wel graag om naar de site van Telfort te gaan en zie daar hun Forum.
Zij kunnen je beter ter hulp schieten.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ook Femke is hier van harte welkom hoor! Volgens mij wilde ze alleen even haar tips kwijt aan de hand van dit topic. Meer dan goed toch?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Haha, weet ik wel hoor ;)! Alleen als ze en vraag had is de support van Telfort wat handiger voor haar ;-).
*Bedoelde het niet gemeen hoor :(*
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat weten we @SamsungExpert 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic