Hi!
@WorkingWomen @NetwerkFreak @Poita ,
Samsung geeft garantie voor accu's die zijn opgebold met name door en fabrieksfout en ligt de fout aan jou dan is dit niet het geval. Standaard valt de batterij binnen de 6 maanden garantie. De Galaxy S4 heeft inderdaad ook vele problemen gehad met de batterij en daarvoor kun je dit Topic eens lezen,
http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Galaxy-S4-batterij-problemen-Kijk-hier/td-p/100898 Maar omdat je toestel al en en tijdje werkt is er en kleinere kans op vergoeding en de 6 maanden zijn voorbij. Je kunt altijd eens even contact op nemen met de Vodafone klantenservice en ze dit probleem uitleggen en misschien ben je wel lucky.
@WorkingWomen Als je en netwerk probleem hebt en er is geen storing en de simkaart is het probleem niet kan het liggen aan je hardware of software en reset maken kan hierbij misschien helpen en back up maken van je data kan via Samsung Kies, apps worden niet opgeslagen en verwijderd!