Nikki86

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Batterij s8

Hallo,
Ik heb sinds april 2017 een S8. Ik merk de laatste week dat mijn batterij nogal snel leeg is. Zojuist haal ik hem van de lader af, zet het toestel gelijk in de spaarstand, en dan geeft hij al aan dat hij nog maar 12 uur mee kan!! Ik heb de cache ook al keer leeg gemaakt maar dit wilde ook al niet helpen. Ik sluit me apps af na gebruik. Gister was ik muziek aan het luisteren had ik 30%, 10 minuten later is de batterij helemaal leeg, behoorlijk irritant!

Iemand tips?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nikki86
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kwam er vandaag ook achter dat de batterij bol staat van het toestel.
Hij is ter reparatie opgestuurd......

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Nikki86,

Dat is een vrijwel nieuw toestel. Er kunnen twee oorzaken zijn dat je batterij erg snel leegloopt.


  • De batterij is defect waardoor je toestel snel leegloopt.
  • Tijdens het updaten is mogelijk iets misgegaan waardoor niet de gehele capaciteit van de batterij wordt gebruikt.
Laad je toestel wel helemaal op tot 100%?

Ik snap dat je niet gelijk je toestel ter reparatie wilt sturen, daarom raad ik je even aan je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Voordat je dit doet maak een back-up van je gegevens! Dit is mogelijk via een PC/laptop met de applicatie Samsung Smart Switch. Als dit echter geen effect heeft kun je het beste toch je toestel opsturen ter reparatie (meer informatie over reparaties vindt je hier).

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je!
Vriendelijke groet,
Nikki86
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je bericht!
Ja hij was 100% opgeladen.
Net weer had ik 30% en binnen aantal minuten valt het toestel uit 0%.
Ik zal vanavond eens kijken als ik hem terug zet naar fabrieksinstellingen.


Nikki86
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Net het toestel gereset, helaas zonder effect!
Toch maar even langs de winkel dit weekend..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Jammer om te horen dat het niet heeft geholpen Nikki86 :(. Succes met de reparatie!

Vriendelijke groet,
Nikki86
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kwam er vandaag ook achter dat de batterij bol staat van het toestel.
Hij is ter reparatie opgestuurd......
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Oei :S! Gelukkig heb je het toestel op tijd teruggebracht ter reparatie Nikki86.

Succes!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic