Ik heb me ook maar eens aangemeld voor het forum, daar ik ook al meer als een jaar tegen het leeglopen van de accu aanloop als ik thuis ben en ik er gek van word.
Situatie, slechte dekking vodafone in huis (geen tot weinig signaal) en ik heb bereikbaarheidsdienst voor het werk, dus ik moet bereikbaar zijn. Bezitter iphone 4s. Inmiddels heb ik al een keer een nieuwe 4s gekregen van apple, toen wist ik nog niet dat het aan signaalplus lag. Ik gebruik vodafone via het werk dus overstappen is niet mogelijk.
Telefoon loopt bij 100% opgeladen en vrijwel geen gebruik met 3g aan in ca. 6 uur leeg als ik thuis ben. Ik had alles ook al geprobeerd met factory reset, niks helpt helaas. Heeft al een hoop moeite gekost.
In praktijk heb ik mijn werk telefoon dus nooit op 3g staan omdat dit niet bruikbaar is. Dan kan ik een stopcontact blijven zoeken. De storingsdienst telefoon moet uit voorzorg vrijwel continu aan de lader.
Ik snap niet dat het niet lukt dit probleem niet op te lossen. Ik ben heel nieuwsgierig wat het probleem is en waarom het zo lang duurt dit te herstellen? Om de zoveel tijd staat hier dat er aan gewerkt wordt, daar hebben we niks aan.
Bij iedere IOS updat hoop ik dat het is opgelost maar inmiddels zijn we alweer op 8.1.1. Meer als een jaar verder met dit probleem.
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om van provider te wisselen anders was ik allang weggeweest. Ik blijf dus maar hopen dat of apple of vodafone de problemen oplost.