hbenthem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Batterij IPhone4 snel leeg door installatie SignaalPlus Plug&Play

Sinds kort heb ik een signaalversterker geplaatst aangezien ik binnenshuis een slecht tot zelfs geen bereik had. Het viel mij op dat daarna het batterijverbruik enorm is toegenomen wanneer ik thuis was. Na vele apps te hebben uitgeschakeld en naar vele oplossingen heb proberen te zoeken heb ik uiteindelijk de signaalversterker eens uitgeschakeld . En wat bleek, het batterijverbruik in huis nam weer normale proporties aan! Zijn er meer gebruikers die tegen dit probleem aanlopen?
67 Reacties 67
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi allemaal,

Ik ben er toch nog even achteraan gegaan en ik heb zojuist vernomen dat er naar aanleiding van deze meldingen een onderzoek is opgestart. Dit onderzoek kan wel enige tijd in beslag nemen omdat er testen uitgevoerd moeten worden dus dit wil ik wel alvast vooraf vermelden. Het is nu in ieder geval bekend bij de juiste afdeling(en) en als wij een update krijgen dan zullen we deze update uiteraard ook met jullie delen.
ArthurW

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi @Maartje , fijn om te horen. Ik hoop dat jullie vorderingen willen delen met ons?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ArthurW Ik heb gevraagd of ze eventuele updates met ons willen delen zodat we die info weer op het forum met jullie kunnen delen. 😉
ArthurW

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi @Maartje kun je een update geven? Het probleem is namelijk in 2 uur geverifieerd. Dus dat zou in 3 weken tijd wel gelukt moeten zijn. Ik ga nu regelmatig naar bed met 80+ procent batterij en dat 's ochtends mijn Iphone wekker niet gaat omdat de accu weer leeg was.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @ArthurW

Er wordt intern wel aan gewerkt maar er is nog geen oplossing, vandaar dus ook nog geen update vanuit mijn kant. Er worden nog steeds testen uitgevoerd (vandaar dat ik ook in mijn eerdere post had aangegeven dat er enige tijd overheen kan gaan). Ik kan je in ieder geval wel verzekeren dat we er nog mee bezig zijn en zodra er concrete info bekend is dan breng ik jullie meteen op de hoogte!
ArthurW

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De bevestiging van jullie kant van het probleem was al wat ik zocht.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo all,

Even een korte update:

Onze technici hebben het probleem onderzocht en meerdere tests uitgevoerd.
Het probleem is gedeeltelijk gereproduceerd en de resultaten hiervan zijn naar de leveranciers/fabrikant verstuurd voor verder onderzoek.

We wachten momenteel om een reactie. Echter is de verwachting dat dit enige tijd in beslag kan nemen.

Zodra we meer informatie hebben zullen we dit met jullie delen.
offenbergp

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de update.

We wachten het af.

gr,
Paul
sieds

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier nog iemand met dezelfde problemen. Wat opvalt is dat het lampje telefoonactief blijft branden nadat er een keer met de iphone gebeld is of een oproep ontvangen.
BadNews

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds het probleem de stekker uit de signaal plus getrokken, voor mijn werk moet ik standby zijn, en bij minder dan 80% accu nog, zou ie de nacht niet doorkomen (ik laad normaal de telefoon in de auto op, is altijd genoeg geweest).
Dus hopelijk is het allemaal snel opgelost, aangezien ik door alle problemen van het jaar dat ik de signaal plus heb, deze ongeveer 3 weken correct heb kunnen gebruiken (incl problemen met hangers (ging de telefoon niet meer over) en hiervoor een timer ertussen moeten plaatsen).

Lianne_sorber

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook regelmatig consignatie dienst en moet dus 's nachts ook beschikbaar zijn. Maar door de SignaalPlus loopt mijn batterij met ongeveer 10% per uur leeg (als ik niks doe). Dus ik moet er voor zorgen dat mijn batterij van op 100% staat als ik ga slapen anders is hij halverwege de nacht leeg. Als de SignaalPlus uit staat is er nog geen 5% in de hele nacht weg. Ik heb inderdaad ook een iPhone 4S. Van het werk dus ik heb mijn baas al om een iPhone 5 gevraagd maar ik ben bang dat hij daar niet in trapt 🙂 Ik heb ook van alles geprobeerd. iPhone terug naar fabrieksinstellingen. Alles uit wat batterij kan vreten. Ook noodoproepen stonden dus uit. Maar batterij bleef zo snel leeglopen. Toen de SignaalPlus uitgezet en daarna geen enkel probleem. Behalve dat ik weer slecht bereik heb. En als ik 's nachts wordt gebeld is het wel prettig dat ik gelijk goede verbinding heb. Dus ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden
sieds

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is hier inmiddesl wat voortgang te melden t.a.v. dit probleem.
voda_foon_user

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook zeer benieuwd naar de voortgang.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo:).

Ik heb op dit moment geen nieuwe informatie voor jullie, maar ik ga nogmaals navraag doen. Zodra ik meer weet horen jullie dit.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi allemaal,

Ik heb antwoord van de verantwoordelijke afdeling. Er is op dit moment nog geen concrete oplossing. Natuurlijk wordt hier wel aan gewerkt. Nog even afwachten dus, fingers crossed!
xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
hier het zelfde probleem helaas, ook met een 4S en bij de buren hebben ze problemen met de samsung s4 mini die ook zo snel leeg loopt na instalatie van ServicePlus.

Is er al iets meer bekend?

Groet,
Xsjlo
xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hallo.

Is er ondertussen al iets bekend??
Ik val van de ene ellende in de andere ellende bij Vodafone.

Als dit niet snel opgelost kan worden dan stap ik over. Ben nu al een half jaar bezig met deze ellende
ArthurW

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe zijn jullie ervaringen na het updaten naar IOS 7.1?

Ik was vandaag om 14:09 klaar met de update en ben nu na 2 uur en 20 minuten 'slechts' 10 procent van mijn batterij kwijt terwijl de telefoon niet gebruikt is. Dat is nog steeds niet om over naar huis te schrijven maar wel aanzienlijk beter dan het was. Ben benieuwd naar jullie ervaring.
ArthurW

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas moet ik mijn eigen antwoord al geven.
Dit is mijn batterijstand zonder de telefoon te gebruiken.
11-3 14:09 100%
11-3 16:22 90%
11-3 18:09 68%
11-3 20:40 51%
11-3 21:53 33%

Kortom, als jullie ervaringen ook zo zijn dan zitten we nog wel even met hetzelfde probleem tot de volgende IOS update.
voda_foon_user

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zou getuigen van service als de 'leveranciers/fabrikant' bij wie het probleem is gemeld met een reactie zouden komen over de status.

Ondertussen wordt door Vodafone in andere posts de Signaalplus nog steeds aangeraden als oplossing voor verbindingsproblemen. Ik snap dat niet iedereen last heeft van de leegloop van de batterij, maar erg fraai is dat niet.

Sinds iOS 7.1 is er geen verbetering is ook mijn ervaring (wat ook te verwachten was).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic