@Serkan ik sluit me volledig aan bij de vorige reacties.
Ben meer dan 10 jaar klant bij vodafone, de laatste jaren is het bereik thuis enigszins verbeterd. Echter 3g binnenshuis heb ik zonder hulpmiddelen zelden mogen ontvangen. Ik vind het echter zeer opmerkelijk en uiterst pijtig dat ik anno 2013 nog geen goed bereik heb in mijn eigen woning.
De door vodafone aangedragen oplossing vergt een investering van € 85,-. Helaas is het probleem niet correct opgelost. Het bereik is weliswaar goed, zoals eerder gezegd vreten onze iphones echter stroom.
Naast het feit dat ik sinds 2 jaar gemiddeld €50, per maand, €40 per maand voor het abonnement van mijn vrouw en eveneens €65 per maand voor vodafone thuis betaal, verbruik ik hiermee ook meer stroom.
Ik vind dat ik als klant met een maandbetaling van circa € 155,-- aan de firma recht heb op een goed werkende verbinding, zowel vast als mobiel.
Helaas kom ik steeds meer tot de conclusie dat de service en oplossingsbereidheid van vodafone te wensen over laat. Zodoende dwingen jullie mij om een alternatieve oplossing te zoeken, desnoods bij andere providers.