Bellafigura2002

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Batterij Galaxy S4 mini

Hallo,
Ik heb zojuist voor de tweede keer in twee maanden een nieuwe batterij in mijn S4 mini gedaan, maar probleem blijft. Als ik voor ik naar bed ga, mijn batterij niet helemaal oplaadt, gaat 's ochtends mijn wekker niet af omdat mijn telefoon uit staat wegens lege batterij... ik heb dit forum al afgezocht en ben tot zover gekomen. Ik heb via Instellingen en Applicatiebeheer alle ongewenste apps van Samsung eraf gegooid voor zover mogelijk, en wat zich niet liet verwijderen, heb ik uitgeschakeld. Toen dat niet voldoende hielp, heb ik ook nog een aantal door mijzelf gedownloade apps verwijderd. Ook dat was niet de oorzaak van het overmatige batterijverbruik. O ja, ik gebruik mijn telefoon niet veel. Ik doe geen spelletje, af en toe facebook, whatsapp en een keertje navigatie. Het batterijverbruik staat in de statusbalk bovenin, en het % zie ik gewoon in een paar uur tijd flink zakken, terwijl ik niets gebruik. Het moet dus een verbruik op de achtergrond zijn....
Wat kan ik doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bellafigura2002
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Nadia,

Bedankt voor je reactie! Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen was idd het enige dat ik nog niet had geprobeerd.... gelukkig staat hier op het forum heel goed beschreven hoe ik dat moet aanpakken en vooral hoe ik mijn gegevens moet bewaren. Vandaag was ik vrij, dus heb het maar es geprobeerd. En met goed resultaat.. Een helemaal 'schone' telefoon en een batterij die weer anderhalve dag mee gaat, ipv nauwelijks een halve. Sterker nog, ik heb nu twéé goede batterijen, nu ik in korte tijd die twee keer had vervangen. Altijd positief blijven...Vrouw LOL

Bella

Bekijk in context

4 Reacties 4
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Bellafigura2002 Welkom op het forum! SamsungExpert heb jij misschien nog handige tips?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Bellafigura2002 ik zie dat niemand verder op je bericht gereageerd heeft. Je bent zelf al goed op zoek geweest naar mogelijke oplossingen zie ik. Heb je de fabrieksinstellingen ook al eens hersteld? Het zou ook een softwarematige fout kunnen zijn namelijk. Maak voordat je de fabrieksinstellingen herstelt wel eerst een back-up van je gegevens en contacten. Laat je even weten of het geholpen heeft?
Bellafigura2002
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Nadia,

Bedankt voor je reactie! Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen was idd het enige dat ik nog niet had geprobeerd.... gelukkig staat hier op het forum heel goed beschreven hoe ik dat moet aanpakken en vooral hoe ik mijn gegevens moet bewaren. Vandaag was ik vrij, dus heb het maar es geprobeerd. En met goed resultaat.. Een helemaal 'schone' telefoon en een batterij die weer anderhalve dag mee gaat, ipv nauwelijks een halve. Sterker nog, ik heb nu twéé goede batterijen, nu ik in korte tijd die twee keer had vervangen. Altijd positief blijven...Vrouw LOL

Bella
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen Bellafigura2002 dat het opgelost is.
Positief blijven is het geen wat je altijd dient te doen ????. Maakt het toch net iets aangenamer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic