Kitty65

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Barst onder scherm

Na 4 dgn plezier van mijn nieuwe S4 zat er spontaan een scheur onder het glas van de S4 en scherm werkt niet meer. Het toestel heeft nergens klem gezeten en is niet gevallen. Het toestel is netjes opgehaald door koerier en binnen 10dgn zou er antwoord komen en dat kwam: het toestel heeft val- stoot- of drukschade....waardeloos hoe bewijs je het tegendeel dat er NIKS met het toestel gebeurd is??
 
 
19 Reacties 19
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
je bent in ieder geval niet de enige: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2287882
Kitty65
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja, ik ga er ook niet vanuit dat ik de eerste/enige ben maar daar heb ik niks aan.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wat rot dat je een barst onder je scherm hebt. Bij de reparatie is dus drukschade geconstateerd. Heb je het toestel in je zak gehad of iets dergelijks? Hierdoor kan veel spanning en druk op het toestel komen waardoor de barst kan ontstaan.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
als je goed leest willen de andere gedupeerden een class action gaan beginnen tegen samsung om het toestel toch kosteloos te laten repareren, dus goed de bon bewaren en de uitkomst van de rechtzaak afwachten en dan je geld terug vragen en die draad blijven volgen op xda, misschien komt samsung uiteindelijk toch uit zichzelf over de brug
Kitty65
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je Arhu, ga ik zeker doen!
Kitty65
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Arina, er is niks met het toestel gebeurd, geen drukschade veroorzaakt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Kitty, we kunnen niet afwijken van de constatering van onze reparatieafdeling. Het is daarom voor ons helaas niet mogelijk hierin iets voor je te betekenen. Wellicht kun je het toestel voor een redelijke prijs laten repareren. Succes gewenst in ieder geval.
Kitty65
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat wil dus zeggen dat zij van alles kunnen constateren en IK met mijn rug tegen de muur sta?? De reparatie kost maar liefst € 230,- alsof het niks is....toestel is 4 dgn oud, zou het geen fabricagefout kunnen zijn?? Een duur abonnement en dan dit....waar is de coulance t.o.v. trouwe klanten??
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Meld je aan bij XDA en vraag daar wat je het beste kunt doen, samen met de andere gedupeerden sta je in ieder geval een stuk sterker dan alleen
Kitty65
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Arhu, ik heb me aangemeld!
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Okay. Een tip maak goed foto's van het toestel, van alle hoeken en kanten zodat duidelijk is dat er geen andere schade is.
gewoondennis88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ahhh heerlijk dat forum ga ik ook maar eens volgen.
Sinds eergister ook de gelukkige eigenaar van een barst onder mijn scherm :@:@.

Alle Galaxy S toestellen gehad, en dit probleem nog nooit gehad!
Het lijkt erop dat er op één of andere manier teveel druk op het scherm staat.
Mijn toestel is helaas de 2e dag (na release datum) een keertje op de hoek gevallen waarbij er echt minimale schade zit op de rechterboven hoek (zilvere/chrome gedeelte). De barst zit er nu misschien 40 uur in, dus ook in mijn geval zou ik die smoes nooit accepteren.

Wel een gorilla glass maken die oersterk is.... maar dat vervolgens er zoveel druk op het LCD komt te staan dat deze vanzelf barst sja..... das toch nie ons probleem. Dan moet je ook maar niet zo hard drukken op je telefoon. WAT EEN BULL**bleep**!
Die toestellen zijn er toch voor gemaakt om aan te raken? Het is een gebruikers voorwerp en geen mode popje waar je alleen maar naar mag kijken.
Ik heb met mijn S1,S2 en 3 nog nooit dit probleem gehad. En zeker mijn S2 heeft toch al een aantal keer de vloer van heel dichtbij bekeken.
Waardeloze service, een probleem ontkennen terwijl er al weet ik nie hoeveel klachten op het bureau liggen.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @gewoondennis88

Ik heb dit intern doorgezet en ik heb gevraagd of hierover misschien intern meer bekend is. Als ik een reactie ontvang laat ik het weten.
gewoondennis88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Maartje(Y), laten we hopen dat het iets opleverd
anthon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik sinds gister slachtoffer van een slecht glas in mijn s4 waar spontaan een scheur in ontstond toen ik hem in de hand nam. Zojuist vodafoon desk gebeld en hier is niets bekend over het probleem, moet mijn toestel maar of laten ophalen door reparatiedienst vodafoon of naar servicecenter samsung. Nu kan je hier lezen dat geen van twee zin heeft zolang de klacht ongegrond wordt verklaard. Dus chatcessie gedaan met Samsung, moet zeggen dat ik wel eens vriendelijker gechat heb met leveranciers. Was dus ook niet verbaasd van het antwoord dat dit een gebruikersschade is en niet onder garantie valt. Op de vraag of hij dat kon toelichten werd er een link gestuurd van de garantievoorwaarden dus zoek het maar uit. Daar staat niets over in. Dus moeten we maar afwachten of er vanuit Vodafoon een oplossing komt.
gewoondennis88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Maartje,

is er al iets bekend over het interne onderzoek?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We zijn nog in afwachting van een reactie. Zodra we meer weten horen jullie van ons.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @gewoondennis88

Ik heb zojuist een reactie ontvangen. Bij ons reparatiecentrum zijn er de laatste tijd niet abnormaal veel klachten hierover binnen gekomen. Dit was dus bij ons nog niet bekend. Naar aanleiding van deze post hebben mijn collega's ook contact gehad met Samsung en ook daar hebben ze aangegeven dat deze problemen bij hen niet bekend zijn. 😞 Ik ben dus toch bang dat reparatie de enige oplossing is.
anthon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist van mijn inboedel verzekering toestemming gekregen het te laten maken voor de maximale prijs van €250,00

Doe er je voordeel mee!!!!!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic