Ilyass

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Barst in scherm samsung galaxy 6 edge

Is het mogelijk dat een scherm kan barsten zonder dat het toestel valt?

Merkte pas geleden dat er een barst in mijn scherm zat zonder dat mijn telefoon gevallen was of dat er zware krachten op zijn gekomen. Na dat ik mijn scherm afging met mijn vingers voelde ik mijn scherm indeuken. De barst loopt van linksboven net na de ronding naar beneden langs de edge rand tot iets over de helft van het scherm.
Mijn scherm is een paar weken geleden al een keer gemaakt,
toen was het zelf mijn domme schuld. Maar dit vindt ik wel frapant.

Is het mogelijk dat er bij de reparatie een fout is gemaakt?

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

Balen en natuurlijk niet zo best. Je geeft al aan dat het scherm paar weken eerder is vervangen, is dit wel gebeurd via Samsung of Vodafone? Het is ook belangrijk dat een officieel en origineel scherm op het toestel is geplaatst dan bijvoorbeeld een imitatie scherm, via Samsung of Vodafone worden officiële schermen geplaatst.

Of dit aan de reparatie kan liggen van een aantal weken geleden daar acht ik de kans klein op, er zijn nu namelijk al enkele weken verstreken. Er is toevallig ook geen zware druk komen te staan op het toestel? Denk bijvoorbeeld aan een spijkerbroek waarin je deze plaatst.

Hoor graag meer informatie als je deze hebt :)!
Ilyass
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi SSE

Mijn scherm is vervangen via Vodafone garant bij Dynalogic.
Wat me het meest opviel is dat ik het scherm terug in zijn positie voelde buigen rondom de barst.

I.i.g. ik neem morgen contact op met de aangesloten verzekeringsmaatschappij en dan hoor ik wel hoe en wat.

Ff sidetopic.
De originele samsung hoesjes voor de s6 edge (de doorzichtige ,bij oproepen e.d.) veroorzaken op de lange termijn krassen en doffe plekken op het scherm.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Dat is vreemd dat het scherm terug in zijn positie boog. Je kunt eventueel contact opnemen met je verzekeringsmaatschappij hierover.

Klopt, die hoesjes kunnen inderdaad krassen veroorzaken (dit is ook door Samsung bevestigd). De krassen ontstaan door het stof dat eronder zit. Als je gebruik maakt van dit hoesje is er geen mogelijkheid om barsten in je scherm te creëren.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic