Hallo,
Ik heb mijn Sony xperia z1 nu ongeveer een jaartje. Ik ging naar de sportschool en ik wou weten hoelaat het was en ineens zie ik een grote barst in mijn beeldscherm zitten en me touchscreen is ook geraakt want mijn touchscreen begon van alles in te drukken terwijl ik niks deed.
Ik dus naar Vodafone geweest, en mijn verhaal verteld. Toen kreeg ik als eerste optie om de telefoon op te sturen. Maar dan moest ik eerst 40 euro betalen om de telefoon te laten nakijken of het wel echt door de telefoon komt, Ik kon een gereviseerd toestel nemen of ik moest een ander toestel zelf kopen.
Ik vind het nergens op slaan dat ik eerst 40 euro moet betalen om de telefoon laten nakijken. En deze opties zijn nogal duur en dan praat ik over een prijs van meer dan 200 euro. Terwijl ik niks verkeerd heb gedaan met de telefoon. Het ergste vind ik nog, ik heb er een hoesje omheen zitten. Ik ga gewoon niet zoveel geld neertellen terwijl ik de telefoon niet eens heb laten vallen of gestoten.
Wat ik graag zou willen is dat het scherm gratis gerepareerd word of een ander toetsel. Want ik ben heel zuinig op mijn telefoon geweest.