AanstootGerrit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bar slecht bereik Vodafone

Ik heb sinds 1995 Vodafone, nooit echt problemen, sinds 2013 heb ik een iphone4s gehad, werkte prima, de laatste maanden echter steeds slechter bereik bij het telefoneren, dacht dat mijn IPhone op was, dus deze week mijn abonnement verlengd, en nieuwe iphone 6 erbij.
Sinds die tijd is bellen eigenlijk een probleem, soms gaat het prima, maar over het overgrote deel kan men mij niet verstaan, hoor ik delen van het gesprek niet en soms wordt de verbinding zelfs verbroken.
Heb mijn verlenging gedaan bij de Phonehouse, dit omdat ik daar wel het toestel kon krijgenwat ik wenste.
Heb zelfs op advies van iemand van de helpdesk ik januari een soort line versteker aangeschaft zodat ik binnenshuis (werk veel vanuit huis) goed bereikbaar zou zijn, dit koste min € 85,- en werkt schijnbaar op G3, het heeft niet geholpen, dus € 85,- over de balk !
Ik vraag mij nu werkelijk af was er loos is, maar hoe kom je daar achter bij een log orgaan als Vodafone?
Zelf Phonehouse loopt vast.
Abonnement terug draaien zou zelfs niet meer mogelijk zijn, en dat nadat het pas afgelopen maandag is verlengd!
En als klap op de vuurpijl heeft een helpdesk medewerker mij zelf geadviseerd om een abonnement van een andere provider te nemen!

Hoe kunnen we dit nu oplossen, graag een serieus en goed antwoord. Ben nl zakelijk deze telefoon dringend nodig?
Het is ook niet zo dat het alleen bij mij thuis niet goed functioneert.

Met vriendelijke groet
G. Aanstoot

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @AanstootGerrit ,

Het forum is bedoeld voor en door onze klanten en het uitwisselen van tips en tricks. Waar kan onze community je precies mee helpen?

Wanneer je contract wilt met onze klantenservice is dit niet de geschikte plek. Kijk hiervoor op deze site.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic