RoosvanDalfsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bagger service en slechte iPhone

Hoi. Ik heb een iphone 4S. Ik heb hem nu iets langer dan een jaar en nooit klachten gehad. Tot 2 maanden geleden. Opeens deed mijn wifi netwerk het niet meer. Na veel dingen proberen en doen toch maar opgestuurd naar de reparatie gebeuren. Mobiel eenmaal terug 2 weken later, maar na een week begaf de wifi het alweer! Na erg chagrijnig te zijn, toch maar weer opgestuurd voor reparatie. Dit maal via de vodafone winkel. En vandaag was mijn telefoon dan eindelijk terug van reparatie.

Zogenaamd zou mijn mobiel niet meer te repareren zijn en zou ik een zogenaamd NIEUW iphone 4S toestel gekregen hebben. Wifi heeft het maximaal 2 minuten gedaan. Eenmaal thuis aangekomen deed de wifi het alweer niet, alweer kapot! Dit keer heb ik alles geprobeerd en helemaal NIKS werkt.

Ik ben meteen terug gegaan naar de vodafone winkel waar het volgende gezeik begon. Ik alles uitleggen, dat het al de 3e keer is dat hij kapot is met de wifi en nog wel een nieuw toestel ook!!!!! (tenminste, daar geloof ik niks van dat dat nieuw moet zijn). Eerst beleefd geweest en ze zouden kijken wat ze voor me konden doen. Maar nee hoor! Ze konden natuurlijk niks bij vodafone voor mij doen en hij zou natuurlijk alweer opgestuurd moeten worden!!! Dit pikte ik niet, ik heb een mobiel om er gebruik van te maken en niet om hem telkens te laten maken bij de geweldige reparatieservice. Ik betaal meer dan 50 euro per maand en ben al jaren vaste klant! Ik zou toch op zijn ALLERMINST mogen verwachten dat ik een nieuw toestel zou krijgen!!!
Maar nee dit was pas na 3x repareren. En om het nog leuker te maken. Zou ik na de volgende reparatie alsnog geen nieuw toestel krijgen omdat mijn vorige reparatie zogenaamd niet in het systeem zou staan omdat hij niet via de vodafone winkel zou zijn opgestuurd!!!!! Wat een bagger service. En wat een bagger apple. Ik vind dit niet leuk meer! En ik vind dat vodafone wel eens wat klantvriendelijker mag zijn, hoe moeilijk is het om een nieuw toestel te geven als iemand al zoveel gezeur en gedoe heeft ondergaan met zijn/haar mobiel!? Het is werkelijk te slecht voor woorden.
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@RoosvanDalfsen

Dat is inderdaad echt een vervelend verhaal:(. Ik kan me voorstellen dat je hier erg van baalt. Ik denk dat het het handigste is als je even contact met ons opneemt via ons Twitter of Facebook kanaal. Dan kunnen we voor je kijken of we hier iets mee kunnen doen.
AnnemarieD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem, iphone 4 heb ik nog geen maand terug van reparatie en nu blijft weer de wifi balk grijs. Dit gebeurde direct na nieuwe ios update.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @AnnemarieD ,

Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit probleem te verhelpen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je zou natuurlijk en reset kunnen maken van je iPhone 4 maak dan wel en back up van je data. Of herstart de telefoon opnieuw op zodat deze en soort tikje krijgt.

We horen nog graag van je!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic