Hoi
PascalvanDalen3206 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Uiteraard is dit heel vervelend en niet zoals het moet gaan.
Er zijn altijd een paar dingen die je zelf kan uitsluiten of het aan een SIMkaart zou kunnen kunnen, of niet. Je kan je eigen SIMkaart in die van een ander z'n toestel stoppen en kijken of je dan nog hetzelfde probleem hebt. En dan eventueel de SIMkaart van iemand anders in je eigen toestel. Daarnaast zijn APN instellingen ook erg belangrijk om te controleren, mochten die niet goed zijn dan heb je vaak ook al problemen met het netwerk (die instellingen zal ik onderop even plaatsen, heb je misschien nu niets aan, maar dan weet je die wel, altijd handig).
Ik begrijp de keuze wel van Vodafone om je een nieuw SIMkaart te geven, sommige oude willen niet werken en dan is het vernieuwen soms een goede keuze. De opmerking over bellen via WhatsApp is natuurlijk een beetje vreemd van deze persoon en kan zeker niet. Het ligt dus aan je mast en dat is natuurlijk wel vervelend. Om te zien of er een storing is en/of werkzaamheden, kan je zien op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-mapJe spreekt over een vergoeding. Daarvoor heb ik deze informatie voor je gevonden:Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet?
Doe onze Network check en ze helpen je verder.
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan
een vergoeding aan.
Ik hoop natuurlijk dat je snel weer een normale verbinding hebt. Mocht je nog verdere vragen hebben dan kan je het beste contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een
chat te starten. Wat je ook kan doen, een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Vaak hebben die wel iets waar ze je mee kunnen helpen.
Zelf ben ik niet werkzaam bij Vodafone en kan je daarom niet helpen. Zoals hier boven al is aangegeven, dit is een klanten helpt klanten community en voor ons als klanten onder elkaar niet mogelijk om in het systeem te kijken. Maar natuurlijk hoop ik wel dat het snel opgelost is en dat je dan weer normaal gebruik kunt maken van het Vodafone netwerk. Zijn er nog vragen, ik wil je altijd helpen maar kan niet overal antwoord op geven
🙂