Hoi @s.asmussen
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik heb zojuist begrepen van de klantenservice van Vodafone dat je alleen een BTW factuur kan aanvragen vanaf het moment dat de maand loopt. In jou geval vanaf Juni, want dat is deze maand. Met terugwerkende kracht zou het niet mogelijk zijn om deze te ontvangen.
En voor het aanzetten van deze dienst, dat je dus in het vervolg wel BTW op je facturen ziet, kan je online via je My Vodafone: https://www.vodafone.nl/my/rekeningen (helemaal onderaan kan je aangeven BTW-specificatie aanvragen). En dan krijg je vanaf nu altijd een BTW op je rekening te zien.
Je vraagt zelf de btw-specificatie van je rekening op via My Vodafone:
1. Log in op My Vodafone
2. Ga naar Rekeningen
3. Scroll helemaal naar beneden en klik op Btw-specificatie aanvragen
4. Klik op Ja, ik wil een rekening met Btw-specificatie
Voortaan ontvang je je rekeningen standaard met btw-specificatie. Daarnaast vervangen we je bestaande rekeningen binnen 4 tot 8 weken door rekeningen met btw specificatie.
En alleen vanaf het moment dat je het hebt aangevraagd, alle maanden ervoor is niet mogelijk. Wat ik zojuist te lezen heb gekregen van een Vodafone medewerker.