Je citeert:
Een medewerker van de zakelijke klantenservice heeft mij verteld dat het probleem zit bij de financiering: als ik het toestel zonder financiering zou hebben gekocht, dan zou ik wel een factuur hebben ontvangen. (einde citaat)
Ik heb mijn toestel direct volledig betaald heb tijdens de online bestelling. Het gaat hierbij nogmaals, om een zakelijk abonnement met bijbehorende telefoon. Die factuur heb ik niet gezien. Ik heb overigens tijdens één van de meerdere gesprekken met een medewerker
zakelijk, ook de opmerking gekregen dat er geen factuur geleverd wordt maar een pakbon……. “Als ik die pakbon aan mijn boekhouder zou geven, dan weet hij wel hoe dat verwerkt kan worden in de administratie” aldus de medewerker van de zakelijke klantenservice.
Ik was echt even een paar seconden verstomd na deze opmerking, hehh?? een pakbon?? maar dat is toch geen (btw)factuur??
Vervolgens zei de medewerker dat ik er moest op vertrouwen dat mijn boekhouder dat goed kan regelen. En dat de pakbon het enige is wat er voor mij geregeld kan worden. Stom verbaasd heb ik het gesprek maar beëindigd.
En nu wacht ik nog steeds op die “pakbonfactuur”.
Deze manier van zaken doen, is van een uiterst amateuristisch niveau, wat totaal niet past bij een groot multinational bedrijf als Vodafone. Wat heb ik me toch vergist in deze provider…..