BMW Nederland heeft alleen in december 2018 het volgende gemeld: Deze vraag hebben wij uitstaan bij BMW AG. Wij gaan ervan uit zo spoedig mogelijk een antwoord te ontvangen.
Steven wrote:
Hoi bmns
Het 3G netwerk gaat inderdaad verdwijnen. Ik zal je vraag intern stellen. Mocht ik een antwoord krijgen dan hoor je van mij.
Steven wrote:
Ik heb nog geen terugkoppeling gehad bmns
Ik heb vandaag nog om een update gevraagd.
Nooit meer iets gehoord van BMW. En vandaag kan ik al geen bestemmingen meer van googlemaps naar mijn auto sturen. Maar dat kan een andere oorzaak hebben.
Ik denk niet dat er over 10 dagen een oplossing is.
Ik denk het ook niet @Janis. Echter gaat dit via BMW. Vanuit ons zal er geen officieel statement komen. Inmiddels weet ik wel dat in februari pas het 3G netwerk wordt stopgezet wordt.
Janis wrote:
Nooit meer iets gehoord van BMW. En vandaag kan ik al geen bestemmingen meer van googlemaps naar mijn auto sturen. Maar dat kan een andere oorzaak hebben.
Ik denk niet dat er over 10 dagen een oplossing is.
BMW Nederland laat niets van zich horen. Helaas tot op heden geen enkel bericht van BMW nederland over de echte gevolgen.
ConnectedDrive online entertainment heeft toch echt een fatsoenlijke bandbreedte nodige en zal niet meer functioneren nadat 3G uitgeschakeld is.
Er zijn meer BMW rijders die zich terecht zorgen maken . http://bit.ly/2QVi8gH
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.