wietse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BLOX: zorgeloos 15 minuten bellen

Ik heb de BLOX zorgeloos 15 min bellen aangezet. Als mijn belminuten op zijn gaat deze bundel van 2,50 euro in waarbij er 15 minuten bijkomen. Nu wil ik graag weten hoeveel minuten ik verbruikt heb van deze extra bundel van 15 minuten. Als ik al 14 minuten van de 15 verbruikt heb zou ik graag een waarschuwing krijgen of iets dergelijks. Is dit mogelijk in MyVodafone?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Wietse, het is op dit moment niet mogelijk om je een notificatie te geven van hoeveel minuten je nog over hebt uit die 15-minuten bundel. Als ik het goed heb is wel gepland dat je op enig moment via onze nieuwe My Vodafone app kunt zien wat er nog over is van BloX maar of deze specifieke BloX ook getoond gaat worden durf ik niet te beloven. Gelukkig is er wel nog een simpele oplossing: je telefoon laat altijd zijn in zijn gespreksgeschiedenis hoe lang een gesprek is. Dan weet je ook direct hoeveel je nog over hebt 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Wietse, het is op dit moment niet mogelijk om je een notificatie te geven van hoeveel minuten je nog over hebt uit die 15-minuten bundel. Als ik het goed heb is wel gepland dat je op enig moment via onze nieuwe My Vodafone app kunt zien wat er nog over is van BloX maar of deze specifieke BloX ook getoond gaat worden durf ik niet te beloven. Gelukkig is er wel nog een simpele oplossing: je telefoon laat altijd zijn in zijn gespreksgeschiedenis hoe lang een gesprek is. Dan weet je ook direct hoeveel je nog over hebt 🙂
Ovismans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat houdt blox 15 min zorgeloos bellen precies in? Ik heb het net aangezet omdat het gratis is, maar ik bedenk me net dat ik geen idee heb wat het doet voor mijn abonnement..

mvg.
Olivier
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Als de bundel van je abonnement op is, betaal je €2,50 en krijg je 15 nationale belminuten. Bel je meer dan 15 minuten extra, dan wordt automatisch een nieuwe bundel van 15 belminuten voor €2,50 toegevoegd. Ga je niet buiten je bundel, dan betaal je ook geen extra kosten.

Het is een manier om goedkoper te bellen als je standaard belbundel op is. Zonder deze BloX betaal je een hoger buitenbundeltarief per minuut. Je kunt hier zien wat anders de standaard buitenbundeltarieven zijn: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/alle-tarieven-en-voorwaarden.shtml


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic